Kirurgisk abort efter et vindæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg fik i onsdags en kirurgisk abort, havde det de i fagudtryk kalder et vindæg ..

baby var en ønske baby uden tvivl, så chokket over intet var som forventet har været ganske hård at sluge .. 

Hvor længe efter sådan et indgreb havde i ondt? 

Og hvornår blev i gravide igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Anonym trådstarter

5. februar 2016

Max

Jeg er ked af at høre, at du har mistet. Det er super hårdt, for selvom det måske ikke kunne blive til noget, var det ønsket, og man er hurtig langt fremme i tankerne

Jeg har fået foretaget en kirurgisk abort tre gange - den ene gang også efter et vindæg. Jeg havde moderate smerter et par dage efter og blødte en uges tid. Jeg er blevet hurtig gravid efter indgrebene. Den ene gang i første cyklus og de andre indenfor tre mdr. Der er nogle, der mener, man bliver lettere gravid lige efter graviditet. Jeg aner ikke, om det er rigtigt.

Rigtig meget held og lykke med det hele. Jeg håber, du hurtigt står med to streger og inden du ser dig om en skøn lille baby

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Max skriver:

Jeg er ked af at høre, at du har mistet. Det er super hårdt, for selvom det måske ikke kunne blive til noget, var det ønsket, og man er hurtig langt fremme i tankerne

Jeg har fået foretaget en kirurgisk abort tre gange - den ene gang også efter et vindæg. Jeg havde moderate smerter et par dage efter og blødte en uges tid. Jeg er blevet hurtig gravid efter indgrebene. Den ene gang i første cyklus og de andre indenfor tre mdr. Der er nogle, der mener, man bliver lettere gravid lige efter graviditet. Jeg aner ikke, om det er rigtigt.

Rigtig meget held og lykke med det hele. Jeg håber, du hurtigt står med to streger og inden du ser dig om en skøn lille baby

Beklager det sene svar ..

det gør mig ondt at høre du har været igennem dette så mange gange ..

jeg har haft så ondt weekenden over, så valgte at kontakte lægen idag, der henviste mig videre til en scanning med det samme .. 

Scanning viste det siver rigtig meget for min livmoder, så har nu fået nogle piller så den kan trække sig sammen, bløder ligeså kraftig som den dag jeg fik indgrebet ..

der var stadigvæk noget oppe i mig, men de troede det blot var noget størknet blod, hvis disse piller ikke hjælper skal jeg tilbage og have endnu en udskrabning, da det så kunne være rester der ikke er kommet med ud .. 

Det har godt nok været wn hård proces alt det her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.