Nogen der vil gætte køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.894 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. september 2009

CamillaKa

Så er jeg endelig halvejs, og synes maven er blevet stor nu. Har været til MD scanning idag, alt så fint ud og baby vokser som den skal, hun sagde endda at det var en fin stor en med lange ben. Jeg nyder at mærke liv hver eneste dag. Min vægt svinger mellem +2,5 og +3 kg.  Værsgo at gætte kønnet hvis i har lyst. Vi kender ikke selv kønnet!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

4kløver

jeg gætter på pige

Anmeld

23. september 2009

malou

en pige er også mit gæt

Anmeld

23. september 2009

Unalisa

jeg gætte på en dreng. synes din mave sidder  lidt for højt oppe ligesom min

Limya uge 30

venter mig en dreng

Anmeld

23. september 2009

Jahuu

Gætter på en dreng,

Anmeld

23. september 2009

Misjelle

CamillaKa skriver:

Så er jeg endelig halvejs, og synes maven er blevet stor nu. Har været til MD scanning idag, alt så fint ud og baby vokser som den skal, hun sagde endda at det var en fin stor en med lange ben. Jeg nyder at mærke liv hver eneste dag. Min vægt svinger mellem +2,5 og +3 kg.  Værsgo at gætte kønnet hvis i har lyst. Vi kender ikke selv kønnet!

Det må da være en prinsesse, så højt oppe  mavsen starter, men den er jo også spids som en drenge mave . (Hehe så fik jeg lige helgarderet mig ). Holder nu på det er en pige .

Og sikke en smuk mave du har . Har i valgt ikke at vide kønnet eller ville den bare ikke vise det?

Michelle

Anmeld

23. september 2009

stine_olesen

Jeg gætter på en dreng

Anmeld

23. september 2009

TbCp

CamillaKa skriver:

Helt sikkert en dreng  

Anmeld

23. september 2009

CamillaKa

Misjelle skriver:

Det må da være en prinsesse, så højt oppe  mavsen starter, men den er jo også spids som en drenge mave . (Hehe så fik jeg lige helgarderet mig ). Holder nu på det er en pige .

Og sikke en smuk mave du har . Har i valgt ikke at vide kønnet eller ville den bare ikke vise det?

Michelle

Tak.. jeg hælder også mest selv til en pige, men min kæreste tror det er en dreng. Vi har selv valgt ikke at vide kønnet.

Anmeld

23. september 2009

Ansemusen

Jeg gætter på at der gemmer sig en baby derinde  Jeg tror slet ikke på det med maveform, men det er meget sjovt at gætte! Jeg tror i HVERT fald jeg får ret *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.