Anbefal en god amme bh. (stor barm)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
6 svar
4 synes godt om
4. februar 2016

Mullesmith

hvilken amme bh er bare den bedste? Jeg har en stor barm i forvejen 85-F så regner med at skulle op i en 90-G med ammebabser. Jeg vil ikke købe en bh før mælken er løbet til og sådan men kunne godt lige bruge lidt råd til at vælge  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg bruger pt 80 i. Jeg er super glad for dem fra change��

Anmeld Citér

4. februar 2016

serinasmor

Mullesmith skriver:

hvilken amme bh er bare den bedste? Jeg har en stor barm i forvejen 85-F så regner med at skulle op i en 90-G med ammebabser. Jeg vil ikke købe en bh før mælken er løbet til og sådan men kunne godt lige bruge lidt råd til at vælge  

Jeg vil anbefale at gå i change og blive målt - og købe derfra  

Det er min plan her ved nr. 2 ...

Det var også planen ved den første oprindeligt ... Men her havde jeg købt en enkelt på forhånd ..

Der skete så nogle forhindringer så jeg kom aldrig til at amme den første for alvor ...

Til gengæld er det den eneste bh jeg kan passe nu her i graviditeten kan sige den er behagelig og sidder godt  Men jeg ved ikke ret meget om ammefunktionen   

Anmeld Citér

4. februar 2016

Disarobi

Mullesmith skriver:

Wajketrading.dk ... Eller er det .com??

de har en model der hedder Keira fra Goddess....den sad bare super godt på mine ammebabser, var altid helt ked af det når den var til vask!!! 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Mullesmith

nemisis skriver:

Jeg bruger pt 80 i. Jeg er super glad for dem fra change��

Er de med eller uden bøjle? Har hørt det kunne være dårligt med bøjle da de kan klemme for meget? 

Anmeld Citér

4. februar 2016

serinasmor

Mullesmith skriver:

Er de med eller uden bøjle? Har hørt det kunne være dårligt med bøjle da de kan klemme for meget? 

Det burde ikke være et problem med bøjle - hvis størrelsen passer  

Men de har også uden mindes jeg ....

Igen når mælken er løbet til så tag ind og bliv målt og vejledt hos change - de kan noget med pasform til den store og større barm  

Anmeld Citér

4. februar 2016

GrønStjerne

Jeg kan slet ikke bruge dem uden bøjle. Jeg har den største man kan få i change (som er for lille, men stadig den bedste der kan fås med bøjle).
Jeg går normalt i primadonna, eller bestiller undertøj hjem fra England, men lige ammabh synes jeg change har godt fat i. Det strammer ikke for meget, og er behageligt at have på selvom der er bøjle i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.