Snot eller betændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.608 visninger
10 svar
2 synes godt om
4. februar 2016

Anonym trådstarter

godaften de damer. 

Her til aften da knægten skulle have nattøj på kløede han sig i øret og jeg kunne se at det var "stoppet" med noget flydende. Tog det væreste med en vatpind. Altså det der flød ud af øret. 

Men tror i det er snot eller betændelse?

han fik lagt dræn for snart 3 uger siden.han har ingen feber. Han har været igennem en ordentlig gang snotnæse. Og er det stadig lidt. Og så har han haft lidt øjenbetændelse som ikke har været baktiel. Altså kun virus. Så ikke noget slemt overhovedet. 

Han viser ikke tegn på smerte.  

Han er 1 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

godaften de damer. 

Her til aften da knægten skulle have nattøj på kløede han sig i øret og jeg kunne se at det var "stoppet" med noget flydende. Tog det væreste med en vatpind. Altså det der flød ud af øret. 

han fik lagt dræn for snart 3 uger siden.han har ingen feber. Han har været igennem en ordentlig gang snotnæse. Og er det stadig lidt. Og så har han haft lidt øjenbetændelse som ikke har været baktiel. Altså kun virus. Så ikke noget slemt overhovedet. 

Han er 1 år

Tænker det bare er ørevoks  

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Tænker det bare er ørevoks  

Der er flydende?

Anmeld Citér

4. februar 2016

Krydserfingre

Hvornår er hans øre sidst blevet renset da? 

Anmeld Citér

4. februar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Der er flydende?

Det har vi i hvert fald prøvet herhjemme  

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Hvornår er hans øre sidst blevet renset da? 

Altså jeg gør det ca en gang om ugen med babyvatpinde. 

Men igår da han var i bad sad der ligesom sådan en "prop" af ørevoks på vatpinden. Og så lidt flydende men tænkte ikke så meget over det før nu. Hvor der er kommet mere som kun er flydende. 

Synes det er svært at bedømme. For det kan jo sagtens være snot der er farvet af lidt ørevoks. 

Men før han fik lagt dræn havde han faktisk meget ørevoks. Men det var aldrig så flydende som dette

Anmeld Citér

4. februar 2016

Fremad

Vat pinde generelt er No go, det skubber blot det hele ind...

Det er højst sandsynligt ørevoks, og lidt væske fra øret det kommer til ved en forkølse 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Tystys14

Det ligner når min mand renser ører. Hi hi

tror ikke det noget alvorligt. Bare massere af ørevoks. 

Anmeld Citér

4. februar 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

godaften de damer. 

Han er 1 år

Jeg tænker ikke ørevoks. Umiddelbart, så vil jeg sige betændelse og fordi han har dræn, så er han ikke mærket af det. 

Kan ikke helt huske hvad vores ørelæge sagde mht et øre der flyder, men hvis det fortsætter,

ville jeg nok kontakte lægen og høre om i skal i gang med øredråber 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Hck

Profilbillede for Hck

For mig at se ligner det lidt tyndt ørevoks, synes ikke at det ligner betændelse på nogen måde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.