Endnu et forsigtigt hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
6 svar
4 synes godt om
4. februar 2016

VonT

Jeg kommer også med et forsigtigt Hej til jer alle, og et tillykke må også være på sin plads. 

Det er første gang for mig, og jeg har termin den 3. september, men synes stadig det hele er meget uvirkeligt, og skal sørme vænne mig til alle de forandringer der kommer buldrende både fysisk og psykisk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

Yoggibear

VonT skriver:

Jeg kommer også med et forsigtigt Hej til jer alle, og et tillykke må også være på sin plads. 

Det er første gang for mig, og jeg har termin den 3. september, men synes stadig det hele er meget uvirkeligt, og skal sørme vænne mig til alle de forandringer der kommer buldrende både fysisk og psykisk 

Velkommen til dig og stort tillykke.

kan godt nikke genkende til de følelser du beskriver. De bor os hos mig. Men jeg tænker det stille og roligt ændrer sig. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Mo9ca

Velkommen til Von T. Hvor langt er du henne? Selv er jeg 6+2 i dag med termin 30. sep.

Mvh. M

Anmeld Citér

11. februar 2016

VonT

Mor8320 skriver:

Velkommen til Von T. Hvor langt er du henne? Selv er jeg 6+2 i dag med termin 30. sep.

Mvh. M

Jeg er 10+5 nu. jeg er glad for at være ovre den værste træthed, kvalme og diverse andre ubehageligheder! Nøj jeg har været "slået i gulvbrædderne", men nu er der håb forude, føles det som! 

stort tillykke til dig også, hvordan har du det? 

Anmeld Citér

11. februar 2016

VonT

Yoggibear skriver:

Velkommen til dig og stort tillykke.

kan godt nikke genkende til de følelser du beskriver. De bor os hos mig. Men jeg tænker det stille og roligt ændrer sig. 

Tusind tak, og i lige måde. Hvor langt er du henne? 

Det er rart at høre at der er andre der har både glade og bekymrede tanker som jeg selv. Alle mine tanker er ikke rosenrøde, men mon ik det er meget naturligt? Jeg skal snart til min 12 ugers scanning, så håber jeg, der kommer lidt mere ro på, og tingene bliver lidt mere virkelige. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Risse

VonT skriver:

Tillykke med graviditeten!

Skægt, min nøjagtige terminsdato var også 3. september, men blev sat 3 dage tilbage ved den afsluttende skanning (behandling), så nu hedder den 6. september i stedet

Hvornår testede du positiv? Jeg snød og testede 2 dage for tidligt juleaftens dag, da jeg ville vide om jeg kunne drikke et glas vin eller ej - det kunne jeg så ikke  

Anmeld Citér

6. marts 2016

Yoggibear

VonT skriver:

Tusind tak, og i lige måde. Hvor langt er du henne? 

Det er rart at høre at der er andre der har både glade og bekymrede tanker som jeg selv. Alle mine tanker er ikke rosenrøde, men mon ik det er meget naturligt? Jeg skal snart til min 12 ugers scanning, så håber jeg, der kommer lidt mere ro på, og tingene bliver lidt mere virkelige. 

Jeg får ikke besked om indlæg her, hvilket er irriterende, derfor beklager jeg også den lange svartid. 

I dag er jeg 14+2. Min termin blev rykket da jeg var til nf. 

Hvordan gik skanningen så? Og jo jeg Tor det er mer normalt. Jeg er dog begyndt at tage det mere roligt efter jeg så den lille.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.