Blod i afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg for 1 måned siden opdagede frisk blod i afføringen, det ligner det sidder udenpå, men der er rimlig meget og det er frisk blod hver gang. Var så til lægen, som konstaterede en hæmoride langt oppe i endetarmen og hun gav mig stikpiller og efter en lille uges behandling var blodet væk, men her en uges tid efter er det kommet igen. Samme mængde som sidst, og kun frisk blod. Nu har jeg fået en tid hos lægen mandag igen og hun regnede med at sende mig til kirurg muligvis. Man bliver jo lidt nervøs, og er kun 25 år. Har andre oplevet lign uden at det var farligt? Jeg har ikke smerter eller føler mig syg overhovedet og heller ikke ændret afføringsmønster. Har heller ikke haft hård mave. Håber på nogle svar, så jeg måske kan blive beroliget lidt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

MinPrins

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg for 1 måned siden opdagede frisk blod i afføringen, det ligner det sidder udenpå, men der er rimlig meget og det er frisk blod hver gang. Var så til lægen, som konstaterede en hæmoride langt oppe i endetarmen og hun gav mig stikpiller og efter en lille uges behandling var blodet væk, men her en uges tid efter er det kommet igen. Samme mængde som sidst, og kun frisk blod. Nu har jeg fået en tid hos lægen mandag igen og hun regnede med at sende mig til kirurg muligvis. Man bliver jo lidt nervøs, og er kun 25 år. Har andre oplevet lign uden at det var farligt? Jeg har ikke smerter eller føler mig syg overhovedet og heller ikke ændret afføringsmønster. Har heller ikke haft hård mave. Håber på nogle svar, så jeg måske kan blive beroliget lidt. 

Jaa, jeg havde hæmorider i et halvt år efter jeg fødte og der var også blod med afføringen... 

Der kan Være mange grunde til at der er blod med afføringen.. 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

MinPrins skriver:

Jaa, jeg havde hæmorider i et halvt år efter jeg fødte og der var også blod med afføringen... 

Der kan Være mange grunde til at der er blod med afføringen.. 

Ja det ved jeg, det var også om det er normalt at der er ret meget og ikke kun på papiret. Nu hvor de piller hjalp sidst tænker jeg også at det må være hæmoriden der forårsager det ellers havde det vel ikke hjulpet tænker jeg. Men alligevel er jeg meget nervøs.

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym

Der kan godt komme meget blod ved hæmorider. Det kan give det der hedder "kummesprøjt" og det kan folk godt blive forskrækkede over.

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der kan godt komme meget blod ved hæmorider. Det kan give det der hedder "kummesprøjt" og det kan folk godt blive forskrækkede over.

Ja det sagde min læge også, har dog ikke haft det så voldsomt, det er kun i afføringen eller uden på afføringen ligner det. Men den sad også langt oppe og er ikke generende andet end alt det blod. Men man får noget af et chok!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.