Voksne med øreproblemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2016

Anonym trådstarter

Er der nogle voksne der har erfaring med mellemørebetændelse som voksen? Eller andre øreproblemer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

Kay

Ja jeg har stadig øreproblemer selvom jeg er blevet rimelig voksen har da i alt fald kun lidt over 1 år til jeg bliver 30 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ja jeg har stadig øreproblemer selvom jeg er blevet rimelig voksen har da i alt fald kun lidt over 1 år til jeg bliver 30 

Det er da næsten voksen ja 

Er det væske i mellemøret, eller noget helt andet? Jeg synes jeg døjer både med øresten og væske 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Becks

Anonym skriver:

Er der nogle voksne der har erfaring med mellemørebetændelse som voksen? Eller andre øreproblemer?

Ja! 

Jeg bliver stadig betegnet som "ørebarn"

Jeg er 32 nu, og har fået lagt dræn over 30 gange, siden jeg var knapt 1 år..

Jeg får møb af at flyve, og døjer med trykken i ørene konstant..

Har ofte væske i ørene, selvom jeg bader med vandafvisende vat osv. 

Nu får jeg prikket hul på trommehinderne, når det er værst, eller når folk begynder at sige jeg snakker højt og siger "var" mange gange :)

Hvis du døjer meget, synes jeg du skal kontakte en ørelæge, aldrig egen læge, da de ikke har det rette udstyr at måle med

Anmeld Citér

4. februar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja, jeg har døjet rigtigt meget med sprungne trommehinder. En periode oplevede jeg det 1 gang om måneden og også mellemørebetændelse. 

Ørelægen gjorde dog aldrig noget selvom lægen mente at den eneste hjælp ville være at ligge drop. 

Grunden til at ørelægen ikke gjorde noget, var at hun gerne ville se mig NÅR trommehinden sprang, men når man så ringede skulle man vente 3 uger på en ny tid og så nåede den jo at hele. 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Ja, jeg har døjet rigtigt meget med sprungne trommehinder. En periode oplevede jeg det 1 gang om måneden og også mellemørebetændelse. 

Ørelægen gjorde dog aldrig noget selvom lægen mente at den eneste hjælp ville være at ligge drop. 

Grunden til at ørelægen ikke gjorde noget, var at hun gerne ville se mig NÅR trommehinden sprang, men når man så ringede skulle man vente 3 uger på en ny tid og så nåede den jo at hele. 

Der skulle stå dræn og ikke drop 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Det er da næsten voksen ja 

Er det væske i mellemøret, eller noget helt andet? Jeg synes jeg døjer både med øresten og væske 

Ja sådan on and off væske og ofte eksem og af og til betændelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.