Ømt maveskind under navlen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
3 svar
3 synes godt om
1. februar 2016

Tøs85

Hej. 

Er der nogle af jer der har prøvet at have meget ømt maveskind imellem navlen og arret? Bare det at tøjet rører huden gør ondt..

Det er 13 dage siden jeg fik kejsersnit..

Hvornår var i smertefri omkring arret og hvor lang tid gik der inden maven havde trukket sig sammen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

det er helt normalt at man kan være øm i maveskinnet et godt stykke tid. det er en stor omgang man er igennem og de tager hårdt fat når de skal ind til baby så der er ikke noget at sige til man bliver øm. det skal nok lige så stille aftage

mht hvornår maven trækker sig ind tænker jeg at det er meget individuelt og også afhængig af hvor stor maven var. første gang ved mig tog det ved en tre-4 uger tror jeg og anden gang havde jeg mit eget tøj på hjem fra sygehuset og lignede næste mig selv men min mave var også meget mindre 2. gang end første

hilsen mullesmor der har to kejsersnit i bagagen

Anmeld Citér

1. februar 2016

Carina:-)

Mulllesmor skriver:

det er helt normalt at man kan være øm i maveskinnet et godt stykke tid. det er en stor omgang man er igennem og de tager hårdt fat når de skal ind til baby så der er ikke noget at sige til man bliver øm. det skal nok lige så stille aftage

mht hvornår maven trækker sig ind tænker jeg at det er meget individuelt og også afhængig af hvor stor maven var. første gang ved mig tog det ved en tre-4 uger tror jeg og anden gang havde jeg mit eget tøj på hjem fra sygehuset og lignede næste mig selv men min mave var også meget mindre 2. gang end første

hilsen mullesmor der har to kejsersnit i bagagen

Her var maven ( næsten) flad inden jeg tog hjem ( var så også indlagt knap 2 uger)

2 gang med ks gik det hurtigere end første gang men er var jeg også nærmest usynlig gravid 

Og mhs til ømhed så kan det være ømt og irritabelt længe der bliver rykket hårdt i huden så det er helt normalt det kan være træls længe . 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Kindfed

Jeg er begyndt at få det i kortere perioder, næsten to år efter. Det er ikke bare dig, det føles virkelig ubehageligt. For mig føles det som at være forbrændt. Og så pludselig går det væk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.