Ammevenlig kjole til sommerbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg tænker, at vi vil blive velsignet i kirken i forbindelse med barnedåben. Derfor har jeg brug for en kjole, som er enkel og kan bruges til at amme også. 

Mit budget er ca. 1500-2000 kr. Så jeg søger ikke en kjole der er alt for billig. 

Jeg har også lidt størrelse (XL/44), ved dog ikke hvor meget jeg har efter graviditeten, men det skal være en kjole der går til nogle lidt store overarme og en god størrelse bagdel. 

Håber nogen kunne have et godt forslag. 

Mange tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg tænker, at vi vil blive velsignet i kirken i forbindelse med barnedåben. Derfor har jeg brug for en kjole, som er enkel og kan bruges til at amme også. 

Mit budget er ca. 1500-2000 kr. Så jeg søger ikke en kjole der er alt for billig. 

Jeg har også lidt størrelse (XL/44), ved dog ikke hvor meget jeg har efter graviditeten, men det skal være en kjole der går til nogle lidt store overarme og en god størrelse bagdel. 

Mange tak  

Hej ts 

prøv at går ind i køb og salg her på baby.dk. Og under vente/amme tøj. Der vil du finde en der hedder (blandet tøj til gravide) 

det mig der sælger sommerkjoler og bukser og varme trøjer osv 

prøv at går ind og kigge og se om der noget som du vil finde intressant.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Ciss

Jeg har desværre ikke en link at dele, men noget, jeg brugte rigtig meget, når jeg skulle pynte mig i ammeperioden, var en let sommerkjole med spaghettistropper og empireliv med elastik lige under bysten. Derfra skråede den ud i en A-form. Den var fleksibel nok til at det var let lige at trække den ned, så jeg kunne amme og kunne fint rumme min efter-baby-krop. Jeg havde så en bolerojakke over, så kjolens og ammebh'ens stropper var skjult. Det syntes jeg, fungerede helt glimrende og jeg kunne føle mig både komfortabel og presentabel, selv om det var praktisk.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hej ts 

prøv at går ind i køb og salg her på baby.dk. Og under vente/amme tøj. Der vil du finde en der hedder (blandet tøj til gravide) 

det mig der sælger sommerkjoler og bukser og varme trøjer osv 

prøv at går ind og kigge og se om der noget som du vil finde intressant.

Jeg har fundet dit opslag, og tak for tippet. 

Jeg skriver at jeg søger en brudekjole/ammekjole til kirkelig vielse i XL/44. Det synes jeg ikke lige var det jeg kunne finde noget af? 

Anmeld Citér

1. februar 2016

MM00

Anonym skriver:

Mange tak  

Milker.dk, Puløg og persille.dk og mamalicious.dk har nogle fine kjoler 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg har fundet dit opslag, og tak for tippet. 

Jeg skriver at jeg søger en brudekjole/ammekjole til kirkelig vielse i XL/44. Det synes jeg ikke lige var det jeg kunne finde noget af? 

Ej sorry det har jeg helt overset.

Anmeld Citér

2. marts 2016

carmen

forsøge at finde nogle online

Anmeld Citér

2. marts 2016

Kildebakken

Anonym skriver:

Mange tak  

Skriv nursing dresses i søgefeltet, asos har nogle søde også i hvid 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonymor

Love Angel skriver:

Ej sorry det har jeg helt overset.

Ren nysgerrighed, hvordan I alverden er det muligt at overse? det står jo både i overskriften og som det allerførste i indlægget 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Love Angel

Mor til 4
Anonymor skriver:

Ren nysgerrighed, hvordan I alverden er det muligt at overse? det står jo både i overskriften og som det allerførste i indlægget 

Hej 

jeg misforstod vist din overskrift. Jeg forstod den sådan du skulle til sommerbryllup og gerne vil se på vente/amme tøj. 

Viste ikke at du mente direkte bryllups kjoler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.