Okay. Jeg er efterhånden en ret træt mor.
Jeg har en dreng på 16 mdr, der ikke sover godt om natten. Han bliver puttet mellem kl. 19-20. Han skriger når jeg går fra ham. Hvis jeg bliver hos ham, vil han ikke falde til ro, ligemeget hvad jeg gør. Vi har faste putteritualer. Når jeg går fra hans værelse, lader jeg ham ligge et par minutter og skrige inden jeg går ind igen og lægger ham ned igen og siger godnat. Efter 20-30 minutter falder han i søvn (ikke i skrig).
Der går max 2 timer. Så er han vågen igen og skriger i 20-30 minutter. Sådan er det hele natten igennem. Hvis jeg tager ham ind i vores seng, tror han, at han skal vågne op - ligemeget hvor træt han er. Mellem kl. 4-5 kan jeg slet ikke få ham til at ligge i sin seng mere. Han skriger som en sindssyg. Og det ender med, at jeg mere eller mindre må stå op med ham. Selvom han overhovedet ikke er frisk!! Men han nægter at ligge sig til at sove.
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Det har stået på i et par uger nu. Inden da, var han meget nem at ligge, faldt hurtigt i søvn og kunne snildt sove 10 timer i streg, uden nogle opvågninger.
Jeg er sgu lidt desperat efterhånden! :/
Anmeld
Citér