baby og killing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2016

Hjulben

Hej ��

Min kæreste og jeg jeg har en datter på 8 mdr. Som trives rigtig godt. Vi har forelsket os i den fineste lille killing (halv maan cone og halv hus kat) det er meget vigtigt for min kæreste at vores datter vokser op med dyr, så vil høre om i har nogen erfaring med eller gode råd angående baby og anskaffe sig en killing �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

SandraXOXO

Få killigen fra et godt sted, så den er renlig og social og rask allerede når den kommer og find et sted til kattebakken hvor baby ikke kan kravle hen og så skulle der vist ikke være noget problem. Vi har selv kat og han elsker vores børn 

Anmeld Citér

1. februar 2016

LOL

Hjulben skriver:

Hej ��

Min kæreste og jeg jeg har en datter på 8 mdr. Som trives rigtig godt. Vi har forelsket os i den fineste lille killing (halv maan cone og halv hus kat) det er meget vigtigt for min kæreste at vores datter vokser op med dyr, så vil høre om i har nogen erfaring med eller gode råd angående baby og anskaffe sig en killing �� 

Jeg ville nu nok overveje risikoen for at udvikle allergi meget, især med en killing, de er jo alle vegne. Hvis det skal være en udekat ville jeg nok også tænke på alle de bakterier den ville slæbe ind.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.