lidt sødt:) om scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej jeg skal til scanning imorgen sidste gang inden jeg har termin, og så kom min søsters kæreste idag og spurgt om han ikk mået komme med for han har aldrig prøvet det syns i jeg skal sige ja til ham ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det kommer jo helt an på hvordan du har det med ham. Hvis du synes det kunne være hyggeligt så tag ham da endelig med

Anmeld

23. september 2009

missKat

T24/10-09 skriver:

hej jeg skal til scanning imorgen sidste gang inden jeg har termin, og så kom min søsters kæreste idag og spurgt om han ikk mået komme med for han har aldrig prøvet det syns i jeg skal sige ja til ham ??

hvor skønt!!

Jeg ville sige ja, for tror det har været en stor overvindelse for ham at spørge måske?? Så det er noget han har tænkt meget over
Det siger jeg jo uden at kende ham selvfølgelig

jeg synes det er super fedt han vil og jeg ville give ham oplevelsen, hvis du er ok med det.

lad os lige høre hvad din beslutning bliver

Anmeld

23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

missKat skriver:

hvor skønt!!

Jeg ville sige ja, for tror det har været en stor overvindelse for ham at spørge måske?? Så det er noget han har tænkt meget over
Det siger jeg jo uden at kende ham selvfølgelig

jeg synes det er super fedt han vil og jeg ville give ham oplevelsen, hvis du er ok med det.

lad os lige høre hvad din beslutning bliver

tror jeg siger ja til ham jeg bor ved dem lige pt så vi er tæt knyttet og vil da gerne gi ham den oplevlse, min søster kan muligvis ikk få børn , kiggede noget da han sprugte , . spurgte også lige om han ment det, og det gjorde han skam

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Jeg synes det er sødt...jeg ville lade ham komme med

Anmeld

23. september 2009

missKat

T24/10-09 skriver:

tror jeg siger ja til ham jeg bor ved dem lige pt så vi er tæt knyttet og vil da gerne gi ham den oplevlse, min søster kan muligvis ikk få børn , kiggede noget da han sprugte , . spurgte også lige om han ment det, og det gjorde han skam

Jeg sidder stadig og smiler fordi jeg synes det er så stort af ham og spørge og helt vildt sødt

Håber han synes det er en stor oplevelse og måske det bringer jeg endnu tættere??!! 

helt fantastisk af dig og tage ham med

Anmeld

23. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

missKat skriver:

Jeg sidder stadig og smiler fordi jeg synes det er så stort af ham og spørge og helt vildt sødt

Håber han synes det er en stor oplevelse og måske det bringer jeg endnu tættere??!! 

helt fantastisk af dig og tage ham med

syns han skal prøve og opleve det . når han så gerne vil.

Anmeld

23. september 2009

missKat

T24/10-09 skriver:

syns han skal prøve og opleve det . når han så gerne vil.

Anmeld

23. september 2009

NaFe

Åhh syntes altså også det sødt a ham a spørge om...så ville da sige ja vis du altså selv føler det okay. Det er jo en stor oplevelse, og da dejligt a kunne dele med nogen man har tæt...

knus

Anmeld

24. september 2009

H+S Skjolgborg.

Sødt....Jeg syntes du skal tag dem begge to med...
Tro helt sikker på damen der skal sacnne dig ville sig ok til det...
Så din søster ikke bleve trist over du kun tager ham med..
Mvh Henriette 27+2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.