Så blev 2. nakkefoldsscanning overstået..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Mor til L&S

Hejsa..

Så har vi været til endnu en scanning og denne gang kunne vi få resultatet: 1:8851 Så vi er MEGET glade

Jeg er også blevet rykke lidt tilbage. Var egentlig 14+0 i dag, men er blevet rykket til 13+1 i dag! Med termin den 30.03.2010

Her kommer mit lille spørgsmål så??

Hvor sikker kan man være på det??? og

kan man blive rykket frem og tilbage igen???

Knus Jette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

skoust

altså jo længere du kommer frem i din graviditet og når du skal scannes igen så kan det godt ske at de rykker dig frem eller tilbage igen. men det er svært lige og sige i starten.. men held og lykke med din graviditet.

Anmeld

23. september 2009

LineD

Rollo skriver:

Hejsa..

Så har vi været til endnu en scanning og denne gang kunne vi få resultatet: 1:8851 Så vi er MEGET glade

Jeg er også blevet rykke lidt tilbage. Var egentlig 14+0 i dag, men er blevet rykket til 13+1 i dag! Med termin den 30.03.2010

Her kommer mit lille spørgsmål så??

Hvor sikker kan man være på det??? og

kan man blive rykket frem og tilbage igen???

Knus Jette

I reglen er det NF terminsscanningen der tæller, da det er den mest præcise, da de til de andre scanninger beregner termin ud fra størrelse, og alle fostre vokser forskelligt, derfor kan man ikke regne præcis med disse udregninger.

Så man siger NF er den der gælder

Anmeld

23. september 2009

Lone Jakobsen

LineD skriver:

I reglen er det NF terminsscanningen der tæller, da det er den mest præcise, da de til de andre scanninger beregner termin ud fra størrelse, og alle fostre vokser forskelligt, derfor kan man ikke regne præcis med disse udregninger.

Så man siger NF er den der gælder

jeps... det var også hvad jeg fik afvide.

Anmeld

23. september 2009

H+S Skjolgborg.

Sådan var dte også her frem tilbage...

Til MD ville de sige den mere fast her hold hun så stadig på den samme som til nakkefoldscaningen 24 dec..Selvom om udfra hans størres den 22 dec..
Jdm og lægen holder på den 22 dec.
Hmmm. men den 22-.24 dec er jo ikke det vilde + - dage...
Mvh Henriette 27+1 siger vi med termin den 22 dec..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.