Er det normalt at være så nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2016

Mortil2drenge<3

jeg har lige rundet 32 uge, og var på rundvisning på fødselsgangen i torsdags og nu er det altså virkelig begyndt at gå op for mig han skal ud uanset hvad  der er ingen vej uden om og jeg glæder mig så meget til have ham i mine arme - men jeg er samtidig bange for der sker ham noget, hvad nu hvis han dør i min mave, hvad nu hvis noget går galt til fødslen, havde/har i andre også de tanker ?? Jeg synes de sidste uger føles så lange ! Min barsel starter imorgen så det er også dejligt, så kan man efterhånden fået vasket alt tøj osv. 

Jeg ved han er sund og rask og vejer omkring de 2 kg nu  så det er det jeg tænker lidt på når jeg får de der nervøse flip...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Chellie

Jeg tror, det er helt normalt at være bekymret  Jeg har termin små to uger før dig, og har det stadig totalt surrealistisk med, at der faktisk kommer en baby ud af den kæmpe mave.. Det er som om, der stadig er alt for meget, der kan gå galt, og jeg har alt for meget at miste. Heldigvis mærker jeg virkelig meget liv, og har gjort det i mange måneder, så jeg tror, jeg generelt bekymrer mig mindre end de fleste. Jeg får simpelthen ikke lov til at være i tvivl om, at min lille pige har det strålende!

Men alle, jeg kender, der er eller har været gravide, har også snakket om bekymringen for "hvad nu hvis". Du er bestemt ikke alene. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mortil2drenge<3

Chellie skriver:

Jeg tror, det er helt normalt at være bekymret  Jeg har termin små to uger før dig, og har det stadig totalt surrealistisk med, at der faktisk kommer en baby ud af den kæmpe mave.. Det er som om, der stadig er alt for meget, der kan gå galt, og jeg har alt for meget at miste. Heldigvis mærker jeg virkelig meget liv, og har gjort det i mange måneder, så jeg tror, jeg generelt bekymrer mig mindre end de fleste. Jeg får simpelthen ikke lov til at være i tvivl om, at min lille pige har det strålende!

Men alle, jeg kender, der er eller har været gravide, har også snakket om bekymringen for "hvad nu hvis". Du er bestemt ikke alene. 

Ja vil godt give dig ret i at det er surrealistisk at der kommer noget ud af den kæmpe mave, mærker ham heldigvis også godt i øjeblikket han har desværre bare ind imellem et par stille dage, men så er det bare en tur på fødegangen og få kørt ctg og få filur is  alt har vist sig at være okay hver gang men tager mig selv i at være nervøs, de var så flinke at scanne mig den ene gang kl 1 om natten og alt var os okay der  vejede næsten 1800g og bevæget sig derinde jeg kunne bare ikke mærke det. 

jeg håber bare jeg får en sund baby ud og alt  nok skal gå

Anmeld Citér

31. januar 2016

sne190810

Det er ganske normalt. 

Jeg har knap 4 uger til termin, og jeg har også paniktanker ifm at baby jo SKAL ud på en eller anden måde (lidt som om virkeligheden først lige er gået op for mig) og har også haft tanker om der var noget galt med baby gennem graviditeten. 

.. Og når ja - det er andet barn, så det er ikke kun forbeholdt førstegangsmødre med al den unødvendige bekymring :-p

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mortil2drenge<3

sne190810 skriver:

Det er ganske normalt. 

Jeg har knap 4 uger til termin, og jeg har også paniktanker ifm at baby jo SKAL ud på en eller anden måde (lidt som om virkeligheden først lige er gået op for mig) og har også haft tanker om der var noget galt med baby gennem graviditeten. 

.. Og når ja - det er andet barn, så det er ikke kun forbeholdt førstegangsmødre med al den unødvendige bekymring :-p

Dejligt at vide jeg ikke er den eneste med de tanker  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.