Søger erfaring med Mumswish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2016

Emma2013

Hej. 

Vi har besluttet os for, at invistere i en ny barnevogn. Jeg er faldet over denne super billige pakkeløsning fra Mumswish. Nogen med erfaring med deres city kombivogn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg har den til min datter på 15 mdr. Barnevognsdelen har langt liggemål,  men i praksis fungerer det ikke, og min datter kan ikke længere være i den. Knapperne er stramme og går i stykker. Klapvognen er skide god, kan ligges helt ned, og vendes både forud og bagud. Den kører godt, stabilt og nem at manøvrere. Autostolen er god, men min datter blev hurtigt for lang til den, så vi har kun brugt den de første 10 mdr. 

Jeg ville ikke købe den igen, men nu er jeg heller ikke presset på pengepungen. Var jeg det, er den et fint alternativ.

Anmeld Citér

29. januar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis
nemisis skriver:

Jeg har den til min datter på 15 mdr. Barnevognsdelen har langt liggemål,  men i praksis fungerer det ikke, og min datter kan ikke længere være i den. Knapperne er stramme og går i stykker. Klapvognen er skide god, kan ligges helt ned, og vendes både forud og bagud. Den kører godt, stabilt og nem at manøvrere. Autostolen er god, men min datter blev hurtigt for lang til den, så vi har kun brugt den de første 10 mdr. 

Jeg ville ikke købe den igen, men nu er jeg heller ikke presset på pengepungen. Var jeg det, er den et fint alternativ.

Tror faktisk hellere jeg ville købe brugt kvalitet istedet, hvis jeg havde brug for at spare, hvis jeg tænker mig om.

Anmeld Citér

30. januar 2016

Emma2013

Tak for svar  

Vi har en Emmaljunga fra 2012 og den er ikke mere værd. Det er nu ikke fordi vi ikke har økonomien til, at købe en ny, men synes det er fuldstændig vanvittigt, at bruge så mange penge på noget der ikke holder i længden, hvis en billigere vogn er lige så god. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Trine89

Vi har kigget på en scandia pace, den kan fået både med og uden dreje hjul. Og ligger i en fornuftig prisklasse. Og så er der både lift og pusletaske med også. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

anonym12

Jeg er indtil videre vildt glad for vores. Der er igen problemer med knapper. Han er dog allerede vokser ud af autostolen,men han er også en lang dreng. Pt ville jeg købe den igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.