Svimmelhed siden imorges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer

ja som det stå i overskriften så har jeg været konstant svimmel siden jeg vågnede imorges. Og jeg har spist og drukket vand. Så mener ikke det kan være det. 

Jeg har aldrig prøvet at være svimmel så længe. Og det er virkelig on/OFF siden jeg vågnede og har det stadig. 

Hvad tror i det kan være? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej med jer

ja som det stå i overskriften så har jeg været konstant svimmel siden jeg vågnede imorges. Og jeg har spist og drukket vand. Så mener ikke det kan være det. 

Jeg har aldrig prøvet at være svimmel så længe. Og det er virkelig on/OFF siden jeg vågnede og har det stadig. 

Hvad tror i det kan være? 

Personligt bliver jeg meget hurtigt svimmel/forkvalmet bare jeg er en lille smule syg. (Totalt træls)..

Kan du evt have lav blodprocent? Får du nok jern?

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Personligt bliver jeg meget hurtigt svimmel/forkvalmet bare jeg er en lille smule syg. (Totalt træls)..

Kan du evt have lav blodprocent? Får du nok jern?

Der skal godt nok meget til før jeg få kvalme eller svimmelhed. Det sker sjældent at jeg har kvalme eller svimmel. 

Og jeg få alle de vitaminer hver dag som man har brug for

Anmeld Citér

29. januar 2016

Kay

Sådan vågnede jeg også en morgen og det viste sig at de ørestik vi har i ørne det hjælper vores balance nerve var "faldet ud" altså debat stadig der inde men de lå ikke på deres plads 

Det er noget alle kan få og det kan komme pludseligt uden man kan se en grund til det 

Hvis det er det så går det ikke bare væk af sig selv! Mit blev værre og værre og jeg dinglede rundt til sidst og måtte stå og klamre mig til en lygtepæl imens min mand hentede bilen så jeg kunne komme til ørelæge

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Sådan vågnede jeg også en morgen og det viste sig at de ørestik vi har i ørne det hjælper vores balance nerve var "faldet ud" altså debat stadig der inde men de lå ikke på deres plads 

Det er noget alle kan få og det kan komme pludseligt uden man kan se en grund til det 

Hvis det er det så går det ikke bare væk af sig selv! Mit blev værre og værre og jeg dinglede rundt til sidst og måtte stå og klamre mig til en lygtepæl imens min mand hentede bilen så jeg kunne komme til ørelæge

Okay lad mig forstår det rigtig. At det er noget inde i øret? 

Hvad gjort din ørelæge ved det så?

Anmeld Citér

29. januar 2016

Kay

Anonym skriver:

Okay lad mig forstår det rigtig. At det er noget inde i øret? 

Hvad gjort din ørelæge ved det så?

Jeps langt inde i øret 

Behandling en er rimelig underlig 

Man skal i en ret bestemt rækkefølge lægge sig og vende skiftevis krop og hovedet og så op og sidde og ned igen og frme og tilbage det var virkeligt underligt og ubehageligt når man er svimmel men efter et par timer kunne jeg mærke det havde virket  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.