Hjertebanken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2016

Anonym trådstarter

Hmm... Har i den sidste uge haft en-to gange om dagen en hurtig hjertebanken som varer i cirka ti sekunder... Tror den skal eksplodere!!  Jeg bliver så svimmel når det sker, at jeg næsten besvimmer..hvad kan det være og skal jeg søge læge

Ps.er ikke gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Angst? Panikangst? Hvad det kommet i forbindelse med?

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Angst? Panikangst? Hvad det kommet i forbindelse med?

Det har været på mange forskellige tidspunkter. For eksempel var en efter bad,  en anden da jeg skiftede tøj på børnene... Ikke rigtig panik øjeblik

Anmeld Citér

29. januar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hmm... Har i den sidste uge haft en-to gange om dagen en hurtig hjertebanken som varer i cirka ti sekunder... Tror den skal eksplodere!!  Jeg bliver så svimmel når det sker, at jeg næsten besvimmer..hvad kan det være og skal jeg søge læge

Ps.er ikke gravid

Gå til din læge, der vil foretage et EKG på dig, det kan fortælle, om der er grundlag for at gå videre til en Holter-monitorering.

Der er meget sjældent noget galt, det er oftest angst-/stress-udløst eller hormonelt betinget, og det kan forekomme uden påviselig grund i perioder af dit liv - det er ubehageligt, men ufarligt, hvis der ikke er decideret hjertesygdom. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det har været på mange forskellige tidspunkter. For eksempel var en efter bad,  en anden da jeg skiftede tøj på børnene... Ikke rigtig panik øjeblik

Måske du lige skulle snakke med lægen så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.