blespand go-nogo ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.168 visninger
13 svar
3 synes godt om
28. januar 2016

onlyme

Har i blespand og virker de optimalt?
kommer der lugt fra dem ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Happiness

Vi har blespand, og har haft det i det siden vi fik den første,

Først havde vi en angelcare, og den var lugtfri, men poserne fås kun i babysam, og så drillede låget engang imellem.

Nu har vi sangenic, og der kan man få poserne i fakta/føtex/nemlig osv... Det er lidt nemmere. Der skal man dreje på toppen så adskiller den bleerne. Hvis låget er lukket og den er drejet, synes jeg den er lugtfri. Men min mand er lidt glemsom, og ofte får han ikke lukket låget, og så lugter det altså

Men det er jo ikke spandens skyld

Vi prøvede i kort tid med bare bleposer og en pedalspand. Og det lugtede altså, og var noget bøvlet at stå med, når man samtidigt har ungen liggende på bordet

Anmeld Citér

28. januar 2016

MinPrins

Jeg havde til bassen, men hvis jeg en dag får en mere så vil jeg ikk have en... 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Vilgerneværegravid

Vi havde en i starten, men vil simpelthen ikke betale for de dyre poser der skal i.. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg havde til min første, og synes de lugter da der kan være mange bleer i, og man får måske ikke nødvendigvis skiftet førend den er fuld. Tissebleer lugter ikke så meget i starten, men hvis de får lov at stå et stykke tid gør de. Og ja, ble-poserne er altså mega dyre, hvilket også gør at man ikke lige tømmer konstant.

nu med nr 2 har vi bare en lille spand hvor vi putter en alm afffaldspose i. Så tømmer vi mindst en gang dagligt pga pladsmangel, og kommer der en bæ-ble så enten tømmer jeg straks eller også vrider jeg lige posen om så der ikke kommer lugt ud.

Anmeld Citér

28. januar 2016

Babilooo

onlyme skriver:

Jeg smider i frysepose og ude med alm skrald. Hvis den er slem kommer den i den store skraldespand direkte. Det er bøvlet med blespand ... Brugte den i mindre end en uge og blev træt af den.

Anmeld Citér

28. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
onlyme skriver:

Jeg havde en fra angelcare (den man kan få gratis fra babysam) bleposerne købte jeg på babygear.dk hvor de er noget billigere end i babysam. Mener dog at jeg fornyligt har set at de også har bleposer til angelcare/inkobaby i kvickly (hæng mig ikke op på det, jeg er ikke sikker).

Jeg var rigtig glad for den mens jeg havde puslebord. Det var nemt lige at smide bleen i den mens jeg havde min datter på puslebordet. Så var det hele ligesom også samlet på et sted, det synes jeg var ret smart. 

Dog har jeg ikke haft puslebord siden hun var 10 mdr (grundet flytning, det kunne ikke rigtig hænge nogle steder). Så nu skifter jeg hende på en puslepude på gulvet og så kommer bleerne i skraldespanden i køkkenet. Lortebleerne kommer lige i en pose med knude på og så i skaldespanden. Det fungerer fint og lugter ikke, synes jeg

Anmeld Citér

31. januar 2016

Purpleandpink.dk

Vi har aldrig bruget blespand. Godt nok fik vi en i den der gratis pakke fra Babysam, men syntes at poserne var for dyre. 

Vi bor i et et-plans hus, så det har været ret nemt at tage den brugte ble med ud i den store skraldespanden efter endt skiftning. Men kan måske godt se det smarte i en blespand hvis man bor på 4. sal, så er det kun når den er fyldt den skal skiftes. Om bleerne begynder at lugte i en blespand ved jeg ikke - men med erfaring fra 2 skønne unger, så tvivler jeg på at lugten kan holdes helt væk.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Sedigfor

Happiness skriver:

Vi har blespand, og har haft det i det siden vi fik den første,

Først havde vi en angelcare, og den var lugtfri, men poserne fås kun i babysam, og så drillede låget engang imellem.

Nu har vi sangenic, og der kan man få poserne i fakta/føtex/nemlig osv... Det er lidt nemmere. Der skal man dreje på toppen så adskiller den bleerne. Hvis låget er lukket og den er drejet, synes jeg den er lugtfri. Men min mand er lidt glemsom, og ofte får han ikke lukket låget, og så lugter det altså

Men det er jo ikke spandens skyld

Vi prøvede i kort tid med bare bleposer og en pedalspand. Og det lugtede altså, og var noget bøvlet at stå med, når man samtidigt har ungen liggende på bordet

Vi har haft den omvendte oplevelse .

Anmeld Citér

31. januar 2016

ninibadini

Vi har den gratis fra babysam, men har aldrig brugt den da jeg så hvor dyre poserne var . Vi putter bare i en billig skraldepose og så i skraldespanden som tømmes dagligt. Nu lugter hans lortebleer heller ikke rigtig endnu, men vi bor i et etplanshus, så kan nemt gå ud med den hvis det bliver rigtig slemt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.