Middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2016

KarinaU

Hej 

hvor længe må babyer sove middagslur? 

Min dreng på 2,5 måned bliver lagt i barnevognen omkring kl 12, og sover til kl 17, syntes det er en meget lang lur, må han godt sove så længe? Har hørt og læst man ikke skal vække dem når de sover, men syntes bare det er en rigtig lang lur. 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

MorTil3+

KarinaU skriver:

Hej 

Min dreng på 2,5 måned bliver lagt i barnevognen omkring kl 12, og sover til kl 17, syntes det er en meget lang lur, må han godt sove så længe? Har hørt og læst man ikke skal vække dem når de sover, men syntes bare det er en rigtig lang lur. 

På forhånd tak 

Jeg har altid ladet mine børn sove til de selv vågnede, og vores mindste kan også ta nogle ordentlige lure nogle gange.

Anmeld Citér

28. januar 2016

KarinaU

MorTil3+ skriver:

Jeg har altid ladet mine børn sove til de selv vågnede, og vores mindste kan også ta nogle ordentlige lure nogle gange.

Han har sovet så længe hele ugen? 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Monski

KarinaU skriver:

Hej 

På forhånd tak 

Hvis hans vægt er fin ville jeg bestemt lade ham sove 

min ældste dreng sov også meget lange lure og sov igennem 11 timer da han var 1,5 måned, men han var desværre meget lille så jeg var nødt til at vække ham hver tredje time så han kunne få mad.

Anmeld Citér

28. januar 2016

Soonmom

Der vel ingen regler for hvor længe, med mindre de ikke tager på og skal have mad hver 2-3-4 time.

men ellers skramle lidt omkring barnevognen, så han dermed vågner mere "naturligt"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.