Skønne kvinder med forstand på tusser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er anonym lidt endnu da jeg helst vil overraske veninderne herinde med min nye tus  hihi. Nå men mit spørgsmål går egentlig på tid og pris, nogle der vil give et bud? Den skal fylde hele underarmen fra håndled og op til hvor armen knækker, der skal smæk på farverne og motivet er mega flot. Skal først ned til min tattoguy på mandag og spørg lige om jeg glæder mig! Tilføjer lige nogle flotte googlebilleder der minder lidt om i farve og størrelse. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg er anonym lidt endnu da jeg helst vil overraske veninderne herinde med min nye tus  hihi. Nå men mit spørgsmål går egentlig på tid og pris, nogle der vil give et bud? Den skal fylde hele underarmen fra håndled og op til hvor armen knækker, der skal smæk på farverne og motivet er mega flot. Skal først ned til min tattoguy på mandag og spørg lige om jeg glæder mig! Tilføjer lige nogle flotte googlebilleder der minder lidt om i farve og størrelse. 

Nu har jeg Inge tatoveringer selv, men for nyligt hørte jeg noget om at man skal være lidt forsigtig med at bruge rød farve i tatoveringer, kan ikke huske hvorfor, men bare så du ved det, syntes dine viste tatoveringer er rigtig flotte 

held og lykke med nålene 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Nu har jeg Inge tatoveringer selv, men for nyligt hørte jeg noget om at man skal være lidt forsigtig med at bruge rød farve i tatoveringer, kan ikke huske hvorfor, men bare så du ved det, syntes dine viste tatoveringer er rigtig flotte 

held og lykke med nålene 

Jeg har massere mindre tatoveringer i forvejen, med både rød og hvid i farve i. Har 7-9-13 aldrig fået en allergisk reaktion. Men du har ret i man skal være forsigtig. Heldigvis bruger jeg en meget rost og anerkendt tatovør så jeg regner med og håber på at der ikke sker noget. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Chellie

Tid og pris kommer jo meget an på tatovøren. Nogle arbejder hurtigere, men tager en højere timepris, mens andre bruger lidt mere tid, men koster så lidt mindre pr time. Jeg giver selv 4K for en dags-session, som holder lige så længe, som jeg selv gør - typisk fire til seks timer. For et halvt sleeve, som du skal have, vil jeg gætte på, at det kan laves over to, måske tre sessioner, afhængigt af tatovøren, og af hvor detaljeret det skal være. Mange detaljer tager selvsagt længere tid 

Iøvrigt er det helt rigtigt, at man skal passe på med rød farve, men jeg vil samtidig mene, at man i det hele taget skal se sig rigtig godt for, når man vælger tatovør. I rigtig mange tilfælde får man præcis hvad man betaler for, og eftersom det jo bliver siddende resten af livet, er der ingen grund til at gå til den billigste. Så hellere spare sammen lidt længere.  Her virker det dog til, at TS har fundet et godt sted, hun føler sig tryg ved 

Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder af resultatet! Jeg er selv rigtig glad for store, farverige tusser! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.