Hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.190 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.

jeg har prøvet og Google lidt men uden held så prøver her.

jeg fik sat en hormon spiral op i marts sidste år efter jeg fik min søn i januar.

jeg blødte konstandt i 7-8 mdr. Ikke kun plet blødning. Det har været ligesom en menstruation i hele perioden. Har været ved at opgive.

men så har det siden været sådan at Jeg får min menstruation hver mdr som jeg plejer. Hvilket jo er rigtig dejligt. Men nu har jeg så lagt mærke til at jeg de sidste par mdr har ægløsningsslim og ømme brystvorter herunder. Men det burde jeg vel ikke? 

Jeg har siden jeg var 14 fået ppiller men har aldrig haft ægløsningsalim imens hun når jeg er stoppet for at blive gravid med mine børn.

er det normalt? Eller burde jeg snakke med min læge omkring dette?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

jenny4

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg har prøvet og Google lidt men uden held så prøver her.

jeg fik sat en hormon spiral op i marts sidste år efter jeg fik min søn i januar.

jeg blødte konstandt i 7-8 mdr. Ikke kun plet blødning. Det har været ligesom en menstruation i hele perioden. Har været ved at opgive.

men så har det siden været sådan at Jeg får min menstruation hver mdr som jeg plejer. Hvilket jo er rigtig dejligt. Men nu har jeg så lagt mærke til at jeg de sidste par mdr har ægløsningsslim og ømme brystvorter herunder. Men det burde jeg vel ikke? 

Jeg har siden jeg var 14 fået ppiller men har aldrig haft ægløsningsalim imens hun når jeg er stoppet for at blive gravid med mine børn.

er det normalt? Eller burde jeg snakke med min læge omkring dette?

Uden at være helt hjemme i det med hormonspiraler så er det min opfattelse at man stadig får ægløsning men at hormonerne gør så ægget ikke kan sætte sig fast. Vil derfor ikke tro at der er noget galt med at du får ægløsningsslim, men er du i tvivl kan du evt skrive en mail til din læge. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Uden at være helt hjemme i det med hormonspiraler så er det min opfattelse at man stadig får ægløsning men at hormonerne gør så ægget ikke kan sætte sig fast. Vil derfor ikke tro at der er noget galt med at du får ægløsningsslim, men er du i tvivl kan du evt skrive en mail til din læge. 

Ja det giver  jo egentlig ret god mening.

undrede  mig bare over det når jeg ikke har haft det når jeg tog ppiller.

tak for svar ��

Anmeld Citér

27. januar 2016

Vilgerneværegravid

Du får ægløsning på hormonspiral. Det får man ikke på p-piller, så det giver god nok mening :-)

Anmeld Citér

27. januar 2016

GUSO

Når man har hormonspiral får man ægløsning som normalt men hormonet i spiralen forhindrer livmoderens slimhinde i at svulme op og derved forhindres et evt befrugtet æg i at sætte sig fast.. Derfor er din menstruation typisk mindre når man har hormonspiral  det er altså ganske normalt med ægløsningsslim 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.