At fjerne en hæmoride

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har i lang tid gået med tanken "jeg har altså en mærkelig røv" Ja, du må ikke grine. Jeg fødte min søn for snart 4 år siden, og jeg kan ikke sige hvornår denne er dukket op. Hvornår er jeg blevet bevidst om "den". Troede bare jeg var mærkelig og at jeg havde fået en knude. Blev mere og mere opmærksom. 

Gik til lægen og hun sagde det var en hæmoride. Fuck mand, Tænkte jeg. Synes altså at hænorider hører under et tabu(staves)-emne. 

Har du en hæmoride eller har haft? Hvad var historien med din?

jeg fik noget som måske ville fjerne den, men den blev. Så nu skal jeg have fjernet den ved et "indgreb", puha jeg synes det er mega grænseoverskridende!!

jeg går med tanken om "skal jeg få den fjernet eller ej?" Og tænker lidt jeg da skal få den fjernet når jeg bruger meget tid på at tænke over "den" . Jeg tør ikke lægge med røven i vejret for min kæreste nok pga den..

min kæreste ved ikke jeg har en, tør jeg ikke sige...

- synes du også jeg skal få den fjernet? 

Har nogen prøvet at få en hæmoride fjernet ved sådan et indgreb? Hvis ja, hvordan forgik det?

der kan svares anonymt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har i lang tid gået med tanken "jeg har altså en mærkelig røv" Ja, du må ikke grine. Jeg fødte min søn for snart 4 år siden, og jeg kan ikke sige hvornår denne er dukket op. Hvornår er jeg blevet bevidst om "den". Troede bare jeg var mærkelig og at jeg havde fået en knude. Blev mere og mere opmærksom. 

Gik til lægen og hun sagde det var en hæmoride. Fuck mand, Tænkte jeg. Synes altså at hænorider hører under et tabu(staves)-emne. 

jeg fik noget som måske ville fjerne den, men den blev. Så nu skal jeg have fjernet den ved et "indgreb", puha jeg synes det er mega grænseoverskridende!!

jeg går med tanken om "skal jeg få den fjernet eller ej?" Og tænker lidt jeg da skal få den fjernet når jeg bruger meget tid på at tænke over "den" . Jeg tør ikke lægge med røven i vejret for min kæreste nok pga den..

Har nogen prøvet at få en hæmoride fjernet ved sådan et indgreb? Hvis ja, hvordan forgik det?

der kan svares anonymt

Åh Gud ja hvor kan jeg huske min, den kom da jeg fødte min den yngste for ca 2,5 år siden og fuck hvor gjorde det ondt, jeg fik noget creme af Gud= en sygeplejerske  og det hjalp efter en lille uges tid.

håber du snart slipper af med den lille satan 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

der kan svares anonymt

Hvis det er sådan en der hænger ud af numsehullet så tag en isterning og hold på hæmoriden. Det gør du bare hver dag i så lang tid du kan holde ud, så trækker udposningen sig sammen af sig selv. Det har jeg prøvet efter jeg fik mine to børn, og hæmoriden er ikke kommet igen. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym

Jeg har en, som jeg fik under fødslen med den første for 6 år siden. Et stykke tid efter fødslen var der blodbad i toilettet og det kom bagfra og så ikke mere til den så mente jeg var af med den. Indtil næste graviditet hvor den kom frem igen. Siden har den plaget mig i graviditeten og nogengange imellem. Det er sådan en lang tynd en lige indenfor numsehullet, som stikker "hovedet" ud, når jeg har lavet stort. Hvis ikke jeg straks presser den ind igen, sviger og brænder det. Jeg hader den som pesten. Overvejer at få en elastik på den, som man vist nok gør, men synes det er grænseoverskridende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.