Er du blevet steriliseret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2016

Anonym trådstarter

Håber det er ok jeg er anonym. Er nogen af jer blevet steriliseret? Hvordan foregår det præcist (selve indgrebet)? Var du meget dårlig bagefter - hvor længe, hvad kan man dagene efter? Ligger man i sengen eller kan man gå på arbejde? Har du haft komplikationer efter det?

Overvejer selv at blive steriliseret, da jeg har de børn jeg gerne vil have og har det fint med tanken om det. Men ved jo ikke så meget om det og det er blot ved tanken. Men vil gerne høre jeres erfaringer med det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

GrønStjerne

Vi har valgt at min mand bliver steriliseret, netop fordi det er et større indgreb for kvinder end for mænd. Det vil jeg helt klart foreslå dig at tjekke muligheden for først.

Hvis man skal have kejsersnit kan man gøre det i forbindelse med det. Ikke det du bad om men tænkte du måske kunne bruge info alligevel..

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Min mand ønsker ikke at få det gjort, hvilket jeg respekterer. Jeg har ikke noget imod det bliver mig. Men har godt nok kunne læse mig til at det er et større indgreb hos kvinder end det er for mænd. Tak for dit indlæg alligevel :-)

Anmeld Citér

27. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg er steriliseret.

Faste indtil fuld narkose, selve indgrebet tager ca. 1 time, derefter et par timer på opvågning, og så hjem. Jeg var hjemme 2 dage efter pga smerter, men det var pga den luft de blæser ind i maven under operationen. Ellers var det det fino

Anmeld Citér

27. januar 2016

A.n.onym.

Håber det er ok jeg er anonym. Er nogen af jer blevet steriliseret? Hvordan foregår det præcist (selve indgrebet)? Var du meget dårlig bagefter - hvor længe, hvad kan man dagene efter? Ligger man i sengen eller kan man gå på arbejde? Har du haft komplikationer efter det?

Overvejer selv at blive steriliseret, da jeg har de børn jeg gerne vil have og har det fint med tanken om det. Men ved jo ikke så meget om det og det er blot ved tanken. Men vil gerne høre jeres erfaringer med det?

Jeg skal steriliseres imorgen, ved hjælp af en ny metode, hvor de laver indgrebet "nedefra" - det er i lokalbedøvelse og jeg kommer hjem samme dag - det er dog ikke alle hospitaler der laver denne, da det er en ret ny metode - det hedder sterilisation med hysteroskop (essure) og de laver det ihverttilfælde på hillerød.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.