Kann i mærke baby sparke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2016

scandalouz

Hej

Jeg har termin den 12 juli.

Dette er min næste graviditet. Jeg har allarede følt barnet sparke i uge 10. Og nu hvor jeg er i uge 16 og mærker meget tydelige tegn på liv 

Nogle andre der har følt baby sparke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

M-Århus

Ej hvor er du heldig! 

Var din første graviditet??

Jeg kan intet mærke, men satser stærkt på at det kommer!! Men synes godt nok at der er lang tid mellem nakkefoldsscanningen og misdannelsesscanningen 

Anmeld Citér

27. januar 2016

scandalouz

Dette er min anden graviditet. Jeg har en datter på 5 år, men jeg kan ikki huske hvordan det var. Men syntes at det var lidt senere.

Det er dejligt at mærke liv, og baby er meget aktivt. 

Jeg blev skannet første gang i uge 6. De troede jeg var kommet noget længere, jeg har så uregelmessig cyklus, så det var ikke til at regne ud. Så det er meget langt tid imellem  Glæder mig sådan til at komme i skanneren igen, og se om alt er okaj.

Hvor langt er du henne?, er dette din første graviditet?

Jeg begynder at mistænke tvillinger, da det er ret mange tvillingepar i familien. Og at jordmoderen sage, at det virkede som om jeg var kommet noget længere hen. Og også at jeg har været så syg den første tid, at jeg har været indlagt på hospitalet flere gange begrund af opkastning og har tapt over 7kg. Og nu også at jeg syntes at jeg mærer utrolig meget liv så tidligt. Jeg kan nok ikke andet end at vænte og se hvad der sker.

Anmeld Citér

24. februar 2016

SabinaBHansen

Jeg var til kønsscanning i uge 14, og der havde jeg mærket liv et par uger.

selvom det er min 2. graviditet, var jeg i starten i tvivl, da det er 10 år siden jeg var gravid sidst, og jeg syntes, det var tidligt. ��

på scanningsklinikken sagde de at jeg har en foranliggende moderkage, hvilket kan betyde, jeg mærker hende lidt tidligere indvendigt.

siden har der så været livlig aktivitet. ������

Anmeld Citér

27. marts 2016

Comfritten

scandalouz skriver:

Hej

Jeg har termin den 12 juli.

Dette er min næste graviditet. Jeg har allarede følt barnet sparke i uge 10. Og nu hvor jeg er i uge 16 og mærker meget tydelige tegn på liv 

Nogle andre der har følt baby sparke?

Så dejligt ☺️ Er første gangs fødende og har termin den 2. Juli - mærker spark hver dag og har gjort det siden uge 19  dreng eller pige ved man det??

Anmeld Citér

27. marts 2016

Comfritten

Comfritten skriver:

Så dejligt ☺️ Er første gangs fødende og har termin den 2. Juli - mærker spark hver dag og har gjort det siden uge 19  dreng eller pige ved man det??

Sorry så lige du venter endnu en lille

pige tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.