Fødsel på herlev hospital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Heuck1

jeg er blevet tilbudt at føde på herlev hospital men kender slet ikke til føde/barselsafsnit  er der nogle der har erfaring fra herlev af    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Tdittmann

hej 

jeg har i 2003 født mit første barn på Herlev sygehus og har kun god erfaring. Havde en fantastisk fødsel, og de var gode til at hjælpe mig igennem og respekterede mine ønsker - hvilket jeg synes er enorm vigtig, da jeg havde født fik jeg en stue hvor vi kunne være. På det tidspunkt hvor jeg fødte var der god plads på barselsafsnittet så jeg fik enestue rigtig dejligt også fordi at så kunne min mand komme og besøge mig - når han havde lyst.

De har en WHO ammepolitik der gør at de er meget obs på at dig godt igang med amningen.

jeg kan kun på det varmeste anbefale Herlev som fødested - hvis det ikke var fordi vi er flyttet til Fyn så ville jeg gerne have født der igen.

Håber du kan bruge det til noget. Kan ikke huske hjemmesiden men prøv at google herlev sygehus + erfaring og se om der kommer noget op. 

Held & Lykke

Anmeld

23. september 2009

Tut

Jeg har født på herlev, og skal igen her om 9 uger (forhåbentligt) 

De var rigtig søde og gode.

På barselsgangen var de helt fantastiske.

Jeg mistede meget blod under fødslen, og besvimede ofte i dagene efter, og de var SÅ skønne, de hjalp mig på toilettet og i bad. Min mand fik lov til at blive, ud over de 2 dage man normalt bliver. Vi havde enestue i hele 5 dage. Og de  var super gode til at hjælpe med at få amningen igang, hjælpe med at bade vores søn første gang og alt det der...

Min fødsel var ikke særlig sjov, men jordemoderen var fantastisk, så også  til dem.

Mette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.