Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: ARGH... Hjælp Jeg står i en desperat situtation !! Min mindste søn på 4 år VIL være Iron man til fastelavn her den 5/2! Jeg havde planlagt at køre i Føtex her i byen idag og købe det... Men... De havde allerede udsolgt efter et par timer!! NOOOO!!!!!!! Så jeg søger og leder jeg igennem mit netværk og i div grupper om der er nogen der kan hjælpe mig! Kunne det måske tænkes at der er nogen der ligger inde med et IRON MAN kostume i str 104/110 de vil sælge? Så vil min søn blive over lykkelig!!
ARGH... Hjælp
Jeg står i en desperat situtation !!
Min mindste søn på 4 år VIL være Iron man til fastelavn her den 5/2!
Jeg havde planlagt at køre i Føtex her i byen idag og købe det...
Men... De havde allerede udsolgt efter et par timer!! NOOOO!!!!!!!
Så jeg søger og leder jeg igennem mit netværk og i div grupper om der er nogen der kan hjælpe mig!
Kunne det måske tænkes at der er nogen der ligger inde med et IRON MAN kostume i str 104/110 de vil sælge?
Så vil min søn blive over lykkelig!!
Jeg har li fundet dem!
http://www.temashop.dk/kostumer/boernekostumer/drenge-kostumer/lagerstatus/paa-lager/stoerrelse/1-2-aar-80-92/koen/drenge
Min den store vil være ham der Captain America haha
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JAAAA!!!!
Så er dragten købt og glæder mig til at se sønnen i hovedet når han ser den på Mandag
Tak til alle jer søde Quinder for at hjælpe mig til at finde frem til en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128