Hej alle sammen
Jeg er ny herinde og anonym, da ingen kender til Projekt Baby ud over min kæreste og jeg 
Jeg har et spørgsmål til jer - håber I kan hjælpe lidt 
Jeg stoppede på p-piller i september, og havde kun 1 dags mens den første cyklus, som varede 32 dage.
Måneden efter kom der en smule brun udflåd tre dage op til mens, som ellers var som den plejede - cyklus 37 dage, ÆL på dag 16.
Og nu er jeg så i min nuværende cyklus, som pt. er på hele 42 dage!!
I sidste uge (dag 36) kom der endelig det der brune udflåd som varede 4 dage - og så er der ellers ikke sket mere! Jeg mærkede en lille strammen i underlivet den første dag - det plejer jeg lige når jeg skal til at have mens (men ellers mærker jeg generelt ikke rigtig til min mens, så bliver sjældent for alvor "advaret" om dens ankomst
)
Jeg tog i øvrigt ÆL test hele januar og testede positiv på dag 26.
Det skal lige siges at jeg aldrig har haft så lange cykli før - godt nok har jeg ikke "målt" dem som jeg gør nu, men de plejede at falde ret præcist i måneden. Har taget p-piller i 8-9 år med enkelte måneders pause ind imellem.
Tog en graviditetstest for et par dage siden, som var negativ.
Mit spørgsmål er nok bare, om jeg skal regne med at den smule brunt udflåd der var denne gang - om det var min mens og jeg faktisk reelt er igang med en ny cyklus nu? Bør jeg gå til min læge, eller er jeg nødt til at vente lidt længere - til min krop har "fundet sig selv"?
Nå det blev lige til en halv roman - håber I gider tage jer tid og svare 
Hilsen en frustreret 
Anmeld
Citér