Den gode guide til byen med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
4 svar
4 synes godt om
26. januar 2016

Annemette Nielsen

Kære mødre og fædre

I min barsel savnede jeg en guide til, hvor jeg kunne finde de lækre pusleborde og rolige kroge til amning i byen - Et godt ly i byen til puslingen, når vi var på farten?

Så jeg lavede en app og gik i gang med research. Målet var at kortlægge Københavns pusleborde og finde ud af, ikke bare hvor man må amme - men vigtigere - hvor det er rart at amme! Jeg fik en masse gode anbefalinger fra småbørnsforældre, der har delt deres hemmelige oaser med mig.

Stederne er nu samlet i appen, og tanken er, at alle herfra skal kunne bidrage med nye steder direkte i appen. Jeg har registreret de første 100 steder i Kbh. Jeg håber, at du vil være med til at tilføje mange flere i hele landet!

De bedste hilsner

Annemette

Læs mere på

http://www.puslely.dk/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. januar 2016

(august)

Profilbillede for (august)
Annemette Nielsen skriver:

Kære mødre og fædre

I min barsel savnede jeg en guide til, hvor jeg kunne finde de lækre pusleborde og rolige kroge til amning i byen - Et godt ly i byen til puslingen, når vi var på farten?

Så jeg lavede en app og gik i gang med research. Målet var at kortlægge Københavns pusleborde og finde ud af, ikke bare hvor man må amme - men vigtigere - hvor det er rart at amme! Jeg fik en masse gode anbefalinger fra småbørnsforældre, der har delt deres hemmelige oaser med mig.

Stederne er nu samlet i appen, og tanken er, at alle herfra skal kunne bidrage med nye steder direkte i appen. Jeg har registreret de første 100 steder i Kbh. Jeg håber, at du vil være med til at tilføje mange flere i hele landet!

De bedste hilsner

Annemette

Læs mere på

http://www.puslely.dk/

sikke en super ide

Anmeld Citér

26. januar 2016

Kay

Profilbillede for Kay
??

Fed fed fed ide!!! Der er kun et problem! Du har kun lavet den til iphone   vi sidder rigtig mange rundt om i Danmark der har android telefoner der ikke kan Gøre brug af den 

(det er faktisk "kun" 46 % der har iphone) 

elsker min lille familie   

Anmeld Citér

26. januar 2016

Chellie

Superfed ide! Den må straks afprøves, og deles med veninderne! Men jeg må give ret, at det er lidt synd for Android-brugerne, at de ikke også kan få glæde af den.. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Annemette Nielsen

Ja det kan kun gå for langsomt med at få den udviklet til Android. Det er helt sikkert. Mit udviklingsbudget forsvandt alt for hurtigt desværre. Jeg håber, at vi snart kommer i gang med mere udvikling. Nu skal jeg lige være sikker på, at ideen flyver! Det ser sådan ud Tak for jeres

God weekend! Annemette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.