Graviditetsbøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2016

MamaS

Hej alle sammen. 

Dette er mit første debatindlæg her. 

Min kæreste og jeg har besluttet os at starte på PB, da vi føler at vi begge er klar til denne opgave, og jeg har allerede de vildeste sommerfugle i maven, og et stort smil på læben. 
Jeg stoppede med mine p-piller i går, og er vildt spændt på denne rejse som vi (og min krop) kommer til at gennemgå. 

Er der nogle graviditetsbøger, som I mener der er værd at læse - og hvilke abonnementer har I fået glæde af som 1. gangs gravid? 

Mvh MamaS

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

Camilze

Politikens graviditetsbog, du skal være far og du har 40 uger til at fatte det (min kæreste har læst den, og han synes, at den var fantastisk) , graviditetsbogen af Dorthe Taxbøl, og Ser jeg tyk ud i den her mave? 
Jeg synes personligt, at det var gode bøger.  

Anmeld Citér

26. januar 2016

Babilooo

Jeg har både politikkens Graviditetsbogen og "fantastiske uger" som handler om de udviklingstrin en baby går igennem - du må gerne købe dem de er i pæn stand.

Anmeld Citér

26. januar 2016

MamaS

Camilze skriver:

Politikens graviditetsbog, du skal være far og du har 40 uger til at fatte det (min kæreste har læst den, og han synes, at den var fantastisk) , graviditetsbogen af Dorthe Taxbøl, og Ser jeg tyk ud i den her mave? 
Jeg synes personligt, at det var gode bøger.  

Tak for svaret. 
Jeg har lige søgt efter dem på nettet, og de virker rigtig gode hver især. Dog er det mest "Politikens graviditetsbog" der tiltrækker min læselyst mest. Kan være at den er den jeg skal have fingrene i? 

Anmeld Citér

26. januar 2016

MamaS

Smølfine123 skriver:

Jeg har både politikkens Graviditetsbogen og "fantastiske uger" som handler om de udviklingstrin en baby går igennem - du må gerne købe dem de er i pæn stand.

Hvor er du sød! Hvad handler "fantastiske uger" om, set i forhold til "Politikkens graviditetsbog" - er de meget forskellige. Jeg kan nemlig ikke søge efter "fantastiske uger" på nettet?
Og hvad skal du evt. have for dem? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.