Gentagen blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har du nogensinde været til yderligere undersøgelser? Jeg kunne sagten have 10-20 blærebetændelser om året, derfor valgte de at jeg skulle undersøges yderligere. 

Jeg tænker, der kan jo være en grund til det kommer igen og igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

hekran

Saphiira skriver:

Har du nogensinde været til yderligere undersøgelser? Jeg kunne sagten have 10-20 blærebetændelser om året, derfor valgte de at jeg skulle undersøges yderligere. 

Jeg tænker, der kan jo være en grund til det kommer igen og igen. 

Nej, jeg har ikke. Det er først nu, at vi prøver andet end penicillin kur. Så jeg tror, at det her er første skridt. Hvis dette fungerer, så er det jo godt

Hvad viste dine undersøgelser?

Anmeld Citér

26. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
hekran skriver:

Nej, jeg har ikke. Det er først nu, at vi prøver andet end penicillin kur. Så jeg tror, at det her er første skridt. Hvis dette fungerer, så er det jo godt

Hvad viste dine undersøgelser?

Mine undersøgelser viste, at betændelsen kom fra et bestemt sted fra. Så han havde en teori om, at betændelsen kom et helt andet sted en fra blæren. Men ja. Der blev ikke rigtigt gjort mere ved det. 

Jeg har haft en periode, hvor det så stoppede, og nu er de gentagende blærebetændelser begyndt igen. :/ 

så jeg ved ikke rigtigt hvad det kan være. Jeg har endelig fået en læge, som vil gøre noget ellers har jeg fået at vide at nogle kvinder bare får det konstant. 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Tranebaer

Jeg har prøvet en 100-dages kur, og det virkede godt i en lang periode! Rigtig dejligt. Men efter nogle måneder vendte det tilbage, kan ikke huske hvor lang tid der gik, men husker det som en ret lang blærebetændelsesfri periode. 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Sandratoft

hekran skriver:

Hejsa,

jeg har igennem de sidste 10 år haft blærebetændelse alt mellem 2 og 10 gange om året. Det har jeg søreme også nu, så nu har min læge bestilt en penicillin kur over 100 dage, som gerne skulle hjælpe på længere sigt.

Har det hjulpet nogle af jer?

Spiser du meget sukker? 

Anmeld Citér

26. januar 2016

hekran

Sandratoft skriver:

Spiser du meget sukker? 

Nej, det mener jeg ikke selv. Jeg bruger ikke sukker på min morgenmad og drikker ikke sodavand, så det kan ikke være specielt meget.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Rtjm05

hekran skriver:

Hejsa,

jeg har igennem de sidste 10 år haft blærebetændelse alt mellem 2 og 10 gange om året. Det har jeg søreme også nu, så nu har min læge bestilt en penicillin kur over 100 dage, som gerne skulle hjælpe på længere sigt.

Har det hjulpet nogle af jer?

Jeg havde konstant blærebetændelse gennem en årrække, jeg var i gennem flere undersøgelser, en viste at at jeg havde en ekstra nyre og urinleder i den venstre side, og en anden viste jeg havde et tragtformet urinrør, de prøvede først at rette urinrøret ved at sprøjte lidt silikone (tror jeg det var ) op omkring urinrøret, så det fik en normal form, det hjalp, jeg har stadig blærebetændelse engang i mellem, men ingenting i forhold til hvad jeg havde, og selve " indgrebet" tog 10 min. 

Anmeld Citér

26. januar 2016

hekran

rikkeivalo skriver:

Jeg havde konstant blærebetændelse gennem en årrække, jeg var i gennem flere undersøgelser, en viste at at jeg havde en ekstra nyre og urinleder i den venstre side, og en anden viste jeg havde et tragtformet urinrør, de prøvede først at rette urinrøret ved at sprøjte lidt silikone (tror jeg det var ) op omkring urinrøret, så det fik en normal form, det hjalp, jeg har stadig blærebetændelse engang i mellem, men ingenting i forhold til hvad jeg havde, og selve " indgrebet" tog 10 min. 

Det lyder da heftigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.