Fotograf i Odense ( køre tilbud i uge 4 )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.191 visninger
4 svar
2 synes godt om
26. januar 2016

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Er du på udkig efter en fotograf så kig evt nærmer her Prisen er 700kr inkl 5 redigeret billeder som i får digitalt Bestil tid idag, Onsdag eller Torsdag og få 1stk GRATIS 13x18Jeg har lidt ledige tider i denne her uge jeg gerne vil have besat.Derfor har du mulighed for at få et 13x18 print kvit og frit hvis du booker en tid idag Tirsdag d. 26), Onsdag (d. 27) eller Torsdag (d.28).- Bestil tid i min kalender her: - http://www.nikolajgrundtvig.dk/book-en-tid.html

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

Her er et lille udvalg af mine billeder ellers kan I se mere på www.nikolajgrundtvig.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. januar 2016

26. januar 2016

A-1995

Hej. Hvad koster det normalt hvis man skal have taget enkeltbilletter af en lille under 6 mdr og en på knap 2- og også nogen fællesbilleder? ☺️

Anmeld Citér

26. januar 2016

A-1995 skriver:

Hej. Hvad koster det normalt hvis man skal have taget enkeltbilletter af en lille under 6 mdr og en på knap 2- og også nogen fællesbilleder? ☺️

Prisen er fra 700 kr inkl 7 redigeret billeder eller 900 kr for 15 redigeret billeder.. I modtager billederne digitalt.. Hvis i booker denne uge får i et gratis print med i str 13x18 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.