Jubiiii ny bil :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Annette

Den gamle kære yotta, blev jo indkaldt til syn i næste måned, så jeg fik den lige kigget efter om det kunne betale sig.
ØØØh det kunne det så ikke, det ville koste 15.000 at få den klar, det er det samme vi gav for den i 2005. Bilen er fra 1989, så NEJ..
Der stod jeg med tårer i øjnene og tænkte på min herlige bil, der bare kører SÅ godt, skulle af vejene.
Men nu er jeg glad igen, for jeg har fået fat i en lille peugeot fra 2001 :0))
For mig er det knageme ligesom en spritny bil.
Den har ikke kørt mere end godt 50.000 og alle kontroller er blevet overholdt :0)
Kun 30.000 juhuuuuu, den står på nettet til det dobbelte, så det er vist et ret godt køb.
Glæder mig til at få den hjem i dag

Knus Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Sofie

Ej hvor dejligt.. Tillykke med den nye dyt :-) Det er dejligt at få en ny dyt. kan sagtens huske hvor glad jeg var, da vi fik den vi har nu.. Bare det at den starter hver gang er jo nærmest helt fantastisk for os i forhold til de 2 gamle biler vi havde som nærmest skulle skubbes igang osv osv.
Så tillykke.. Håber de kører som en drøm :-)
Kh Sofie

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Holdda helt fest, det lyder som en god handel  Har I røvet nogen for at få den til den pris? hehe

Tillykke med den. Håber den bliver en god og trofast bil!! 

Anmeld

23. september 2009

Annette

Ja jeg håber også det blir en go og trofast bil.
Yottaen kørte nu også godt og startede hver gang men det hjælper jo ikke når motoren og kølersystemet er ved at stå af..

Zafir, nej nej ingen røveri her.. Det var min mors genbo der døde og konen har ingen kørekort, så bilen skulle sælges. De fik den vurderet til 30.000, godt for os, for på nettet er de noget dyrer :0)))

Knus Annette, nu Peugeot ejer :0))

Anmeld

23. september 2009

Tina2

Annette skriver:

Ja jeg håber også det blir en go og trofast bil.
Yottaen kørte nu også godt og startede hver gang men det hjælper jo ikke når motoren og kølersystemet er ved at stå af..

Zafir, nej nej ingen røveri her.. Det var min mors genbo der døde og konen har ingen kørekort, så bilen skulle sælges. De fik den vurderet til 30.000, godt for os, for på nettet er de noget dyrer :0)))

Knus Annette, nu Peugeot ejer :0))

Tillykke med bilen, Annette:-) Skønt at få den til en fed pris  

Anmeld

24. september 2009

Avi

Hvor LÆKKERT tillykke med dytten

Anmeld

25. september 2009

Annette

Taaark taark taark, ja det er fedt med en go bil til en god pris :0))

Knus Annette, der har Oliver med på job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.