dyreproblemer i hjemmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
4 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2016

tjalfe sigurdsen

Hej kære meddebatører! 

jeg håber I kan give mig en hjælpende hånd, med et dyreproblem jeg har. 

Jeg adopterede i sidste uge, et kært barn fra Vietnam. Det har altid været min plan at blive far, da jeg er ekstremt glad for dyr i hjemmet. 

jeg har desuden en stor kærlighed til andre dyr, som jeg er fast besluttet på, at have fritgående i mit hus. 

Mit problem lyder på, at jeg siden fredag, ikke har kunne finde Dilbert (min adaptiv-søn)

Jeg har en stor mistanke om, at min dræbersnegl Djengis, kunne have fundet på at spise ham.

Jeg ved ikke hvad man skal gøre i sådan en situation, men jeg håber virkeligt han dukker op inden onsdag, hvor vi skal til babysvømning.  

Nogen forældre som har haft lignende problemer, måske med andre dyr? 
har I et kald, som fremkalder barnet eller noget?

Mvh. Den bekymrede far

Tjalfe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Babydroemme

Skulle dette være sjovt?

Anmeld

25. januar 2016

Krydserfingre

tjalfe sigurdsen skriver:

Hej kære meddebatører! 

jeg håber I kan give mig en hjælpende hånd, med et dyreproblem jeg har. 

Jeg adopterede i sidste uge, et kært barn fra Vietnam. Det har altid været min plan at blive far, da jeg er ekstremt glad for dyr i hjemmet. 

jeg har desuden en stor kærlighed til andre dyr, som jeg er fast besluttet på, at have fritgående i mit hus. 

Mit problem lyder på, at jeg siden fredag, ikke har kunne finde Dilbert (min adaptiv-søn)

Jeg har en stor mistanke om, at min dræbersnegl Djengis, kunne have fundet på at spise ham.

Jeg ved ikke hvad man skal gøre i sådan en situation, men jeg håber virkeligt han dukker op inden onsdag, hvor vi skal til babysvømning.  

Nogen forældre som har haft lignende problemer, måske med andre dyr? 
har I et kald, som fremkalder barnet eller noget?

Mvh. Den bekymrede far

Tjalfe.

Du får sgu lige et kram for HOLD DA KÆFT et kedeligt liv du må ha. Jeg drikker gerne en kaffe med dig - det lyder ikke til du har meget indhold i dit liv. 

Anmeld

25. januar 2016

Babydroemme

Krydserfingre skriver:

Du får sgu lige et kram for HOLD DA KÆFT et kedeligt liv du må ha. Jeg drikker gerne en kaffe med dig - det lyder ikke til du har meget indhold i dit liv. 

Måske vi skulle oprette en kaffeklub for ensomme trolls?

Anmeld

25. januar 2016

Krydserfingre

Babydroemme skriver:

Måske vi skulle oprette en kaffeklub for ensomme trolls?

Ja, for hånden på hjertet - synes det er synd for dem! Tænk at være så ensom  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.