Udebleven mens 25 dage og negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2016

Anonym trådstarter

i drømmen kommende mor skriver:

åh.. har lige været igennem (næsten) det samme.. så kan sætte mig ind i det.

Jeg har altid har regelmæssig mens, har næsten kunne sætte klokkeslæt på, både med og uden p-piller.. 10 dage før forventet mens, vågnede jeg med den sygsete kvalme, og det var starten på masser af graviditetstegn.. Mens udeblev, testende var negativ, blodprøven var negativ, og læge gav en ny tid.. 12 dage over mens tid, kom det så væltende.. altså havde jeg pludselig en cyklus på 39 dage

Så nu kan jeg skrive til lægen er næste tid er aflyst, og bare håbe at kroppe gider komme tilbage i normale igen, og det ikke er starten på noget uregelmæssigt ged..

Men ville bare lige sige, jeg kender følelsen, hvor bliver man skuffet.. 

Ved selvfølgelig ikke om det er det samme du er igennem, men tænker det godt kan være det, måske du springer en hel mens over..

Tak for svar :-) det lyder præcis som det jeg går igennem! Det er simpelthen uudholdeligt! Er ved at blive skør. Jeg synes det er for underligt, at jeg idag er gået 26 dage over tid, med alle former for negative tests. Jeg har siden igår nat haft de sygeste kramper i maven og har ikke sovet i nat pga det. Jeg håber det er mens der er på vej, for nu vil jeg egentlig bare gerne have det kommer! Men synes jeg begynder at blive bange for, at der måske er noget andet galt med mig. Men det forsikrede min læge mig om der ikke var, så jeg tænker at jeg må prøve at glemme det lidt. Selvom det er svært

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej. Igen.. 

Ja, nu er det 40 dage siden jeg skulle have haft min mens. Stadig ingen spor af den. Jeg begynder at blive lidt nervøs for, at der oprigtigt kan være noget galt med mig, eller om det bare er min krop som er underlig efter mini-pille stop fra oktober. 

Jeg er ihvertfald ved at blive sindssyg! Min læge har forsikret mig om, at jeg ikke har PCO, men tanken strejfer mig dog alligevel. 

Jeg har som sagt ingen positive g-teste. Det er godt nok et par uger siden jeg testede sidst, men jeg ser det næsten overflødigt at blive ved at teste, for den er negativ alligevel. 

Hvad skal jeg gøre?! :-( 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Krydserfingre

Hvordan kan din læge udelukke pco? 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Hvordan kan din læge udelukke pco? 

Hun sagde bare, at jeg ikke skulle være nervøs for at det var det, da mine menstruationer har været regelmæssige siden før jeg startede på p-piller. 

Tror du da det er det? Og hvad betyder det for mig hvis jeg har PCO? 

Anmeld Citér

9. februar 2016

pb2017

Anonym skriver:

Hej. Igen.. 

Ja, nu er det 40 dage siden jeg skulle have haft min mens. Stadig ingen spor af den. Jeg begynder at blive lidt nervøs for, at der oprigtigt kan være noget galt med mig, eller om det bare er min krop som er underlig efter mini-pille stop fra oktober. 

Jeg er ihvertfald ved at blive sindssyg! Min læge har forsikret mig om, at jeg ikke har PCO, men tanken strejfer mig dog alligevel. 

Jeg har som sagt ingen positive g-teste. Det er godt nok et par uger siden jeg testede sidst, men jeg ser det næsten overflødigt at blive ved at teste, for den er negativ alligevel. 

Hvad skal jeg gøre?! :-( 

Jeg tror ikke, du skal bekymre dig om noget - selvom det er VANVITTIGT svært! Jeg har hørt om mange, hvor cyklus er helt ude i hampen efter p-pille/mini pille stop, og hvor der måske er gået 3-4 måneder før cyklus er blevet normal igen..

Og som du skriver senere, så har du jo haft normale cyklusser inden

Jeg krydser fingre for at din cyklus normalisere sig og du snart for mens ELLER rent faktisk ér gravid

Anmeld Citér

10. februar 2016

NCB89

Jeg fik i sidste uge mens efter at være gået fem uger over tid. Testede negativt flere gange, så begyndte at blive ret frustreret til sidst. Vi er i gang med projekt baby, men til sidst ønskede jeg bare at det kom, da det ville give en afklaring.

Anmeld Citér

10. februar 2016

FrkC

Jeg har nogle gange sprunget en cyklus over - dvs ingen mens i omkring 60 dage og så kom den igen normalt .. Der har ikke været nogen forklaring derpå og jeg fejler ikke noget ... 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Jeg har nogle gange sprunget en cyklus over - dvs ingen mens i omkring 60 dage og så kom den igen normalt .. Der har ikke været nogen forklaring derpå og jeg fejler ikke noget ... 

Dejligt at høre, at nogen måske er i samme båd som mig. Jeg har det med at køre mig selv rimelig meget op over sådanne ting. Men jeg skulle have haft min mens D. 1/1-16 dvs. For 43 dage siden. Ved du så hvornår jeg burde få den igen, hvis jeg har sprunget en cyklus over? De to sidste menstruationer har ligget med en cyklus på 28-29 dage :-) 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Dejligt at høre, at nogen måske er i samme båd som mig. Jeg har det med at køre mig selv rimelig meget op over sådanne ting. Men jeg skulle have haft min mens D. 1/1-16 dvs. For 43 dage siden. Ved du så hvornår jeg burde få den igen, hvis jeg har sprunget en cyklus over? De to sidste menstruationer har ligget med en cyklus på 28-29 dage :-) 

Der er jo ikke nogen, der kan spå om fremtiden, du er nødt til at finde tålmodigheden frem og afvente, du stresser dig selv fuldstændig ved at blive ved med at køre rundt i det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.