Renoveret barnevogn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.208 visninger
13 svar
17 synes godt om
24. januar 2016

L-Mortil3

Jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer mit projekt over den sidste måned! Vi venter os jo lillesøster, hun er vores definitivt sidste barn, så da vi skulle købe barnevogn så synes jeg altså en 3-6 tusind kroners brugt vogn var MEGET, når det kun er til hende!

Jeg har altid elsket Odders Classic design, og også x Dream stellet... Ledte og ledte men de ligger højt i brugt pris, ellers er de helt "ødelagt".

Fandt ENDELIG en gammel vogn og tænkte, NU prøver vi!! Og her er så resultatet, er selv mega glad for det! 

Hvad synes i? 

Den er blevet syet, indfarvet, imprægneret. Stellet pudset og smurt .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Sedigfor

Flot! 

Ja brugte barnevogne er dyre! . Jeg så en som tænkt at hun ville ha 5000 for hendes og den kostede fra ny 7000 . Jeg fik en helt ny  barnevogn til 6000 kr. Det er jo sindsygt.

Anmeld Citér

24. januar 2016

esioul

L-Mortil2 skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer mit projekt over den sidste måned! Vi venter os jo lillesøster, hun er vores definitivt sidste barn, så da vi skulle købe barnevogn så synes jeg altså en 3-6 tusind kroners brugt vogn var MEGET, når det kun er til hende!

Jeg har altid elsket Odders Classic design, og også x Dream stellet... Ledte og ledte men de ligger højt i brugt pris, ellers er de helt "ødelagt".

Fandt ENDELIG en gammel vogn og tænkte, NU prøver vi!! Og her er så resultatet, er selv mega glad for det! 

Hvad synes i? 

Den er blevet syet, indfarvet, imprægneret. Stellet pudset og smurt .

Hvor flot. er stoffet malet med tekstil maling? eller hvordan har du gjort?   

Anmeld Citér

24. januar 2016

L-Mortil3

esioul skriver:

Hvor flot. er stoffet malet med tekstil maling? eller hvordan har du gjort?   

Ja det er det, ville egentlig have brugt Acapella som bruges til sejl på både, men det var så mega giftigt fandt jeg ud af, det jeg har brugt på vognen hedder Palett tekstilmaling, det skal males på og så varmefikseres (faktisk stryges) , det kan man jo så ikke med en vogn, så har brugt hårtørrer og varmet den, herefter imprægneret 2 gange �� Malingen er ikke lavet til barnevogne men til t-shirts, men det var et forsøg værd, og det er bare blevet super! 

Anmeld Citér

24. januar 2016

L-Mortil3

Sedigfor skriver:

Flot! 

Ja brugte barnevogne er dyre! . Jeg så en som tænkt at hun ville ha 5000 for hendes og den kostede fra ny 7000 . Jeg fik en helt ny  barnevogn til 6000 kr. Det er jo sindsygt.

Ja det er helt vildt!! Babysam har nogle udstillingsmodeller til salg af Odder zip på x Dream, af den "sporty bløde" model, de sælges til 6/7 tusind, og det vil folk på DBA også have for deres brugte...

der bliver jeg sku for nærig hihi

Anmeld Citér

24. januar 2016

Sedigfor

L-Mortil2 skriver:

Ja det er helt vildt!! Babysam har nogle udstillingsmodeller til salg af Odder zip på x Dream, af den "sporty bløde" model, de sælges til 6/7 tusind, og det vil folk på DBA også have for deres brugte...

der bliver jeg sku for nærig hihi

Ja, forstår ikke helt hvordan de kan tro de kan få så meget for det

Anmeld Citér

24. januar 2016

esioul

L-Mortil2 skriver:

Ja det er det, ville egentlig have brugt Acapella som bruges til sejl på både, men det var så mega giftigt fandt jeg ud af, det jeg har brugt på vognen hedder Palett tekstilmaling, det skal males på og så varmefikseres (faktisk stryges) , det kan man jo så ikke med en vogn, så har brugt hårtørrer og varmet den, herefter imprægneret 2 gange �� Malingen er ikke lavet til barnevogne men til t-shirts, men det var et forsøg værd, og det er bare blevet super! 

Hvor fint.  Elsker gør det selv projekter. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Mullesmith

Tror du ikke farven smitter af i regnvejr eller fugtigt vejr evt? 

Jeg købte en Trille gigant, den minder lidt om den classiske Odder. Og den kostede kun 3500kr fra ny med pusletaske, lift og punkterfrie hjul 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. januar 2016

L-Mortil3

Mullesmith skriver:

Tror du ikke farven smitter af i regnvejr eller fugtigt vejr evt? 

Jeg købte en Trille gigant, den minder lidt om den classiske Odder. Og den kostede kun 3500kr fra ny med pusletaske, lift og punkterfrie hjul 

Efter den blev varmefikseret, så er farven fast og kan vaskes i maskine ved 40 grader, har testet den under bruser og gnuppet med våd klud, indtil videre smitter den ikke af ��

Anmeld Citér

24. januar 2016

L-Mortil3

Kan tilføje at vogn incl farve, og vedligeholdelseskit fra Odder står mig i 500kr , så går alt fløjten, så er det heldigvis ikke den store udskrivning. Men synes det virker godt og solidt, så må vi se hvad 3 års slid gør ved den hihi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.