Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi skal holde dåb i april, og søger derfor en fin dåbskage til vores søn.. Det skal være til omkring 30 kuverter, og gerne ikke for meget over su budget
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil anbefale Phoenix Delights.
Du kan se hende og kagerne på facebook.
EBK skriver: Vil anbefale Phoenix Delights. Du kan se hende og kagerne på facebook.
Tusind tak, kan dog se at hun holder til i Herlev, det er ca en time her fra synes næsten det er for langt
A. Nonymsen skriver: vi skal holde dåb i april, og søger derfor en fin dåbskage til vores søn.. Det skal være til omkring 30 kuverter, og gerne ikke for meget over su budget
Marica fra My Amazing Cakes
Du kan finde hende på facebook..
sessen1984 skriver: Marica fra My Amazing Cakes Du kan finde hende på facebook..
Hende vil jeg kigge efter, tak
Prøv at kigge på Cake4fun på Facebook.. Hun er knald dygtig
Hvor bor du/i? :-)
Junipige15 skriver: Hvor bor du/i? :-)
Helsingør
Pudsigt, det gør jeg også. Jeg fik den lavet og leveret, dog mod betaling af en rigtig dygtig pige! Det er overkommelige priser - du kan evt sende mig en privat besked så kan du se min :-)
Junipige15 skriver: Pudsigt, det gør jeg også. Jeg fik den lavet og leveret, dog mod betaling af en rigtig dygtig pige! Det er overkommelige priser - du kan evt sende mig en privat besked så kan du se min :-)
Det gør jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128