Gåvogn/trækvogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
9 svar
2 synes godt om
24. januar 2016

Sedigfor

Min datter på ni mdr begynder at " stå " op på knæ ved ting, hvornår vil i tage en gåvogn i brug? Har en brio gåvogn hvor der er klodser til (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Babilooo

Sedigfor skriver:

Min datter på ni mdr begynder at " stå " op på knæ ved ting, hvornår vil i tage en gåvogn i brug? Har en brio gåvogn hvor der er klodser til (: 

Det er ikke nogetdet tager i brug men dit barn ��

Forståetpå den måde at du bare skal stille den frem så finder barnet selv hen til den og bruger den.

Anmeld Citér

24. januar 2016

Sedigfor

Smølfine123 skriver:

Det er ikke nogetdet tager i brug men dit barn ��

Forståetpå den måde at du bare skal stille den frem så finder barnet selv hen til den og bruger den.

Okay, så må jeg jo prøve og salme den ��

Anmeld Citér

24. januar 2016

Babilooo

Til at starte dimser de ved den ig putter ting i den . Senere hvis hun rejser sig og vil gå med den så sørg for tunge bøger så drn ikke tipper

det samme gælder potte-vi har haft den fremme så han kunne se den ig sætte sig med tøj 4 mnd før han prøvede den rigtig.

Anmeld Citér

24. januar 2016

Sedigfor

Smølfine123 skriver:

Til at starte dimser de ved den ig putter ting i den . Senere hvis hun rejser sig og vil gå med den så sørg for tunge bøger så drn ikke tipper

det samme gælder potte-vi har haft den fremme så han kunne se den ig sætte sig med tøj 4 mnd før han prøvede den rigtig.

Smadre god ide med bøgerne 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Babilooo

Børn er ekstrem intuitive er min erfaring 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Sedigfor

Smølfine123 skriver:

Børn er ekstrem intuitive er min erfaring 

Ja

Tror du der vil ske noget hvis jeg sætter den frem, da hun gør det her . Hun " stod " op sådan op ad kassen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

nu har du briovogn, så burde du kunne stramme hjulene, så den er sværere at skubbe, så dit barn ikke løber med vognen  

jeg ville bare sætte den frem... Det gjorde vi... Det krævede dog at man lige skulle være ekstra opmærksom. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Sedigfor skriver:

Vi tog vores brio i brug da hun flittigt havde gået rundt om sofa bordet og taget en runde med lænestolen(drejet den rundt forstående på den måde at hun holdte fast og trak den med rundt). 

Husk at komme noget MEGET tungt i den! Vi havde en vandmelon og nogle bøger i. Og det var ikke pixibøger

Jeg ville nok vente lidt med at introducere den. Indtil videre kan den jo bare stå og havde lidt legetøj i hvis det er. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Sedigfor

Saphiira skriver:

nu har du briovogn, så burde du kunne stramme hjulene, så den er sværere at skubbe, så dit barn ikke løber med vognen  

jeg ville bare sætte den frem... Det gjorde vi... Det krævede dog at man lige skulle være ekstra opmærksom. 

Det kan jeg os (: 

havde os tænkt på at stramme forhjulene (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.