Putteritual baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
3 svar
2 synes godt om
23. januar 2016

anonym12

Vores basse nærmer sig 3 måneder og jeg vil gerne snart forsøge at indføre en form for putte ritual, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg griber det an.

så hvordan er jeres putte ritual? Gerne for børn under 1 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2016

FrkGranger

anonym12 skriver:

Vores basse nærmer sig 3 måneder og jeg vil gerne snart forsøge at indføre en form for putte ritual, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg griber det an.

så hvordan er jeres putte ritual? Gerne for børn under 1 år

Da han var den alder var putteritualet, skifte ble, nattøj, børste tænder (han fik tænder kort før han blev 3 mdr) amme ham i søvn, mens jeg sang solen er så rød mor.

Da han blev 5 mdr kom han på erstatning så blev ritualet, ble, nattøj og børste tænder, en flaske i sofaen, ved os, mens jeg sang og så i seng der sov han næsten altid.

Ved 6 mdr blev det for spændende med sang så fra der og til nu hvor han er 20 mdr, ble, nattøj, børste tænder, flaske og så i seng...

Anmeld Citér

23. januar 2016

anonym12

FrkGranger skriver:

Da han var den alder var putteritualet, skifte ble, nattøj, børste tænder (han fik tænder kort før han blev 3 mdr) amme ham i søvn, mens jeg sang solen er så rød mor.

Da han blev 5 mdr kom han på erstatning så blev ritualet, ble, nattøj og børste tænder, en flaske i sofaen, ved os, mens jeg sang og så i seng der sov han næsten altid.

Ved 6 mdr blev det for spændende med sang så fra der og til nu hvor han er 20 mdr, ble, nattøj, børste tænder, flaske og så i seng...

Det var også noget i den stil jeg tænkt mig og faktisk havde jeg tænkt på samme sang, som godnat sang. Hvad tid puttede du? Hvis du kan huske det?

Anmeld Citér

23. januar 2016

FrkGranger

anonym12 skriver:

Det var også noget i den stil jeg tænkt mig og faktisk havde jeg tænkt på samme sang, som godnat sang. Hvad tid puttede du? Hvis du kan huske det?

Jeg puttede og putter stadig ved 19-19:30 tiden, da han var 3-5 mdr måske 20, var det meget afhængig af den sidste lur som han tit havde brug for mellem 15 og 16

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.