Mad til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl omkring mad til bryllup. Min kæreste har et sted han gerne vil holde vores bryllup og jeg har kigget på priserne for selskaber og det bliver dyrt hvis vi vælger 3 retters menu.

Fik i buffe, 3 rettes eller andet?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Vi fik forret, buffet og så dessert, kaffe og natmad  

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

vi fik foret, champagnesorbet til at rense for fiskesmagen fra forretten, hovedret, dessert og skrub af mad.... inkl vand og vin ad libitum gav vi vist knap 1000 pr kuvert

Anmeld Citér

22. januar 2016

Lililili

Uhh det bare så svært, det der med valg af sted og mad til bryllup. Vi på en hyggelig kro, hvor vi fik således: 9 timers arrangement. Fra kl 18 til 03.Velkomstdrink, Forret, Buffet, dessert. Øl vand og vin ad libitum hele festen. kaffe, 1 cognac eller bailey pr. person til kaffen. Fri bar med spiritus ( vodka, rom og et par ting mere) Det blev sat frem efter kaffen, og så natmad. Vi havde selv snack,  og kage med. 

Vi sammensatte selv menuen i samarbejde med kroen.

Det kostede 705 kr pr person.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi havde først en buffet med små forretter udenfor hvorefter gæsterne blev ledt indenfor til deres pladser, hvor de fik severet tre retter. Bryllupskagen samt et lille udvalg af desserter blev severet udenfor efter middagen.

P.S. Jeg synes ikke man skal vælge en tre-retters menu. Man plejer ikke at gå sulten hjem og jeg synes godt det kan være lang tid at skulle sidde stille ved bordet. Hvis jeg kunne gøre det om ville jeg måske gå efter kun to retter severet. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.