Læge eller pjat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
8 svar
1 synes godt om
22. januar 2016

Sedigfor

Ja, jeg skriver her for at høre jeres mening. 

Jeg havde da jeg var gravid en meget slem bækkenløsning, den fulgte med efter fødslen. Fik grønt lys på jeg gerne måtte træne og cykel, gik så igang med at cykel en halv time i to uger, dernæst en time.... Dette skulle jeg ikke have gjort overhoved. Det smadrede min bækken helt, holdte så en pause på ca en mdr, så nu cykler jeg og går meen! Når jeg går ca fire km får jeg så ondt i min bækken at jeg næsten bliver nødtil at ringe til min mor for at hun skal hente mig. Skal det virkelig være rigtig at det skal forfølge mig så længe?! Det er over ni mdr siden jeg fødte min datter. Og vil så meget gerne tabe mig os. Er det lægen jeg skal ringe til eller er det bare pjat? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Ai sha

Jeg ville ringe.  Han kan henvise dig til en fysioterapeut der kan give dig nogle øvelser der kan hjælpe. Det fik jeg

Anmeld Citér

22. januar 2016

Sedigfor

Ai sha skriver:

Jeg ville ringe.  Han kan henvise dig til en fysioterapeut der kan give dig nogle øvelser der kan hjælpe. Det fik jeg

Ber til han vil høre på mig og ikke mindst gøre noget.

Anmeld Citér

22. januar 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Har i begge mine graviditeter haft bækkenløsning. Bruger fast en fysioterapeut. Hver 3 - 4 uge da jeg stadig kan få spændinger slaphed m.m 

Du har en krop der husker godt "" desværre"" 

Ens smerte historie er lige så lagret som at man husker hvordan man skal cykle. 

Start i det små 1 km ad gangenogså evt gentag flere ture på en dag. Du skal finde din grænse i forhold til hvordan du har det efter turen. Den er ligeså svær at finde nu som i din graviditet. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Sedigfor

årgang84 skriver:

Har i begge mine graviditeter haft bækkenløsning. Bruger fast en fysioterapeut. Hver 3 - 4 uge da jeg stadig kan få spændinger slaphed m.m 

Du har en krop der husker godt "" desværre"" 

Ens smerte historie er lige så lagret som at man husker hvordan man skal cykle. 

Start i det små 1 km ad gangenogså evt gentag flere ture på en dag. Du skal finde din grænse i forhold til hvordan du har det efter turen. Den er ligeså svær at finde nu som i din graviditet. 

Ja desværre :/ synes bare det er underligt for kan godt cykle i en halv time uden de vilde smerter 

Anmeld Citér

23. januar 2016

L-Mortil3

Jeg ville bestemt ringe, det kan jo gå hen og blive kronisk, hvilket mit gjorde efter 2. Graviditet, han er godt 5 år og har slåsset med daglige bækkensmerter siden, så der skal da i højeste grad gøres noget! 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Sedigfor

L-Mortil2 skriver:

Jeg ville bestemt ringe, det kan jo gå hen og blive kronisk, hvilket mit gjorde efter 2. Graviditet, han er godt 5 år og har slåsset med daglige bækkensmerter siden, så der skal da i højeste grad gøres noget! 

Puha . Så må jeg da håbe at min læge vil gøre noget.

Anmeld Citér

23. januar 2016

Sedigfor

L-Mortil2 skriver:

Ny tilføjelse: 

lagde i min seng efter jeg havde puttet min datter, skulle bevæge mit ben, os sagde det et højt knæk og ku mærke det 

Ligger her stadig og tør ikke at bevæge mig 

Anmeld Citér

24. januar 2016

L-Mortil3

Sedigfor skriver:

Ny tilføjelse: 

lagde i min seng efter jeg havde puttet min datter, skulle bevæge mit ben, os sagde det et højt knæk og ku mærke det 

Ligger her stadig og tør ikke at bevæge mig 

Det lyder jo ligesom graviditets bækkenløsning, selve knæklyden kunne jeg forstille mig er fordi dine sl led stadig er bløde og giver sig, jeg ville klart afsted til lægen, og så noget intens fysioterapi! Det andet er ulideligt og bliver ikke bare bedre af sig selv desværre, ikke når der allerede er gået 9 mdr uden bedring! Afsted med dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.