Hvilken babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
9 svar
3 synes godt om
22. januar 2016

Janey

Profilbillede for Janey

Den babyalarm, vi købte for 3 år siden, da vi fik vores datter, er begyndt at svigte, så vi skal have købt nogle nye. 

Hvilke kan I anbefale? Den behøver ikke at kunne en masse ting som temperaturmålinger, have tv-skærm osv. Jeg kan se, at Babysam i øjeblikket har en Padwico på tilbud til 699,- og en PrimaNova til 399,- men jeg kan ikke finde ud af, om de er gode.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Mom2beIhope

Janey skriver:

Den babyalarm, vi købte for 3 år siden, da vi fik vores datter, er begyndt at svigte, så vi skal have købt nogle nye. 

Hvilke kan I anbefale? Den behøver ikke at kunne en masse ting som temperaturmålinger, have tv-skærm osv. Jeg kan se, at Babysam i øjeblikket har en Padwico på tilbud til 699,- og en PrimaNova til 399,- men jeg kan ikke finde ud af, om de er gode.

Jeg følger lige da jeg selv skal ud og have købt mig en babyalarm

Har også kigget på dem fra BabySam, men venter den første så er lidt grøn i hvad man skal kigge efter

Anmeld Citér

22. januar 2016

Vik

Neonate ! De er super gode, holder batteri , kan tåle at være udenfor når det er koldt, små og handy.

Anmeld Citér

22. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har en padwico. Ved så ikke lige hvilken model. Men med vågelys, temperaturmåler, tale-sammen-halløj mv. 

Vi er meget mere end tilfredse med den. Til gengæld de andre fra mødregruppen det har forskellige modeller af de der Nova. De har jævnligt problemer med at den taber signal. Det har vores aldrig gjort! Det kan endda være inde i rummet ved siden af

Anmeld Citér

22. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi har købt warki talkis fra Harald Nyborg.

der er funktion som babyalarm og i modsætning til dem i min mødregruppe. Er der aldrig noget som forstyrrer signalet.

skulle det ske der kommer en forstyrrelse kan mal let skifte sende kanal og så stopper det.

Anmeld Citér

22. januar 2016

heaven

hannetheis skriver:

der er funktion som babyalarm og i modsætning til dem i min mødregruppe. Er der aldrig noget som forstyrrer signalet.

skulle det ske der kommer en forstyrrelse kan mal let skifte sende kanal og så stopper det.

De har også fungeret fint for os intet at klage over, ud over de måske ikke lige er så pæne at se på, hehe....

Jannie

Anmeld Citér

15. marts 2016

scottld

Vi har en Smart Nova som vi er super glade for. Men kan da se at flere og flere vælger de Super Nova d8 ved dog ikke noget om den. Men måske vær at kigge på.

Anmeld Citér

15. marts 2016

gokkelok

Neonate kender jeg mange som er glad for. Men jeg har den fra IKEA, og den fungerer rigtig fint. Koster kun 300 kr 

Anmeld Citér

15. marts 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
hannetheis skriver:

Vi gjorde det samme, netop fordi vi kendte flere der havde problemer med at andres alarmer gik i deres, og vi havde aldrig problemer med dem fra Harald Nyborg! 

Så jeg stemmer i her! Vh stine

Anmeld Citér

16. marts 2016

Newsence

Vi har også dem fra harald Nyborg. De har også den smarte funktion at man kan svare barnet.. Vi er tit steder hvor barnevognen bliver nød til at stå lidt længere væk eller lign. Og så er det super fedt at kunne sige i walkie at mor kommer nu og bare læg dig ned. Vores datter har vænnet sig til det, så når hun hører vores stemme så slapper hun helt af for hun ved at vi er på vej..

den walkie talkie vi har købte jeg faktisk som 15 årige til noget løb jeg skulle til og nu 15 år efter virker de stadig.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.