D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ja som overskriften antyder har jeg lidt et spørgsmål omkring min datters aff.. Eller måske mest af at lige brug for at få bekræftet at det nok er helt normalt og der ingen grund er til bekymring.
Hun er nemlig syg (og har været det on/off siden søndag eftermiddag. Mandag holdt jeg hende hjemme og der var hun egentlig ok frisk dog uden nogen særlig appetit og kun 1 lille bitte lugte-ble... Tirsdag var hun i vs uden problemer god appetit og masser af lugte-bleer 
Onsdag er hun lidt pyl om morgenen, men kommer afsted alligevel. Jeg henter tidligt og får at vide at hun ikke rigtig har været sig selv, men pyl og har haft brug for sutten meget Samt igen ingen appetit og meget lidt aff. Om aftenen kaster hun op igen. I dag har hun været hjemme og har egentlig været sådan ok frisk. Lidt et hængetræ, men har også løbet rundt i lejligheden og leget som normalt. Dog fuldstændig uden appetit. Hun har kun spist lidt kiks og har så fået lidt saft at drikke. (Det er jeg ikke bekymret over, hun har normalt en meget god appetit og har lidt at tærer på
)
Dog har hun kun haft aff. 1 gang i dag. Normalt har hun flere gange om dagen. Det tænker jeg dog er ret normalt når nu hun ikke rigtig spiser noget. Der hvor jeg bliver i tvivl er fordi det var fuldstændig grønt og temmelig slimet.. Er det normalt at det kan blive det? Hun har ikke spist noget der farver.. Normalt er det ret fast, men det var meget blødere og ja som sagt slimet end normalt...
Anmeld
Citér