2 km går tur, 20 mdr. For langt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
12 svar
1 synes godt om
21. januar 2016

Ønsker en lille spire..

Hejsa. Jeg overvejer at gå ud og hente min lillebror på 20 mdr. i dagpleje i dag i dette fantastisk skønne og smukke vinter, som der er i dag. 

Jeg har tidligere gået med barnevognen derud, men overvejer at gå der ud idag, så kan vi måske også lege lidt på turen hjem. 

Men der er præcis 2 km. der ud, er det for langt for ham at gå? Han er i hvert fald for tung at løfte med flyverdragt osv. Hvis han bliver træt? Hvad er jeres erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

MinPrins

Børn er forskellige, men personligt kunne min søn ikk gå 2 km da han var 2 år... Kun hvis der var meget "underholdning" på vejen.... 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Ønsker en lille spire..

MinPrins skriver:

Børn er forskellige, men personligt kunne min søn ikk gå 2 km da han var 2 år... Kun hvis der var meget "underholdning" på vejen.... 

Tak for svar! Jeg overvejer videre.. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Carina:-)

Mine kunne ikke i den alder og slet ikke i tungt vintertøj og efter en dag i inst hvor de også er godt brugte. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

MinPrins

Ønsker en lille spire.. skriver:

Tak for svar! Jeg overvejer videre.. 

Har du ikk en vogn? Noget han kan sidde i...

Anmeld Citér

21. januar 2016

Ønsker en lille spire..

MinPrins skriver:

Har du ikk en vogn? Noget han kan sidde i...

Joo.. Det ender nok med at jeg tager barnevognen. ��

Anmeld Citér

21. januar 2016

MinPrins

Joo.. Det ender nok med at jeg tager barnevognen. ��

Så kan du altid lade ham gå det han kan også tage ham op når han ikk vil mere ☺

Anmeld Citér

21. januar 2016

Soonmom

Det er ikke for langt, går vi tit med vuggestuebørn, men hvis han ikke vant til det, kommer der sikkeret postestering undervejs, men ikke noget han dør af

Anmeld Citér

21. januar 2016

Ciss

Det kommer meget an på, hvad de er vant til.

Vores vuggestue gik så lange turer med dem, og de fleste af børnene gik fint hele turen - men de havde et par vogne med, så børnene kunne skiftes til at sidde i dem, hvis de blev trætte. Hvis børnene er vænnet til at gå den slags turer, kan de godt. Hvis ikke er det nok lidt for langt.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Benjamins'mor

Hejsa. Jeg overvejer at gå ud og hente min lillebror på 20 mdr. i dagpleje i dag i dette fantastisk skønne og smukke vinter, som der er i dag. 

Jeg har tidligere gået med barnevognen derud, men overvejer at gå der ud idag, så kan vi måske også lege lidt på turen hjem. 

Men der er præcis 2 km. der ud, er det for langt for ham at gå? Han er i hvert fald for tung at løfte med flyverdragt osv. Hvis han bliver træt? Hvad er jeres erfaringer? 

I mandags gik vi hjem fra bh/vs, vi har også præcis 2 km og min datter er 2 år. Hun gik hele vejen uden at pive mv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.