Min søn gider ikke ammes mere. Han er 10 måneder lige om lidt. I weekend begyndte han at bide da jeg ville amme ham før han skulle sove. Han grinede vær gang og syntes det var så sjovt, til sidst måtte jeg opgive og han faldt i søvn uden mælk. Om natten ammede han fint som han plejede, men mandag, natten til tirsdag, ville han heller ikke ammes om natten. Han grad og var urolig og vi trøstede og trøstede og intet virkede før min kæreste efter to timer gav ham en banan og lidt vand, så sov han trygt igennem resten af natten. Han var altså sulten men min mælk ville han ikke have
.
Efter to døgn uden mælk, har vi købt modermælkserstatning og en sutteflaske, og det var et hit. Det skal siges jeg har forsøgt at pumpe ud og give ham min mælk i en kop, haft ham liggende ind til mine bare bryster gennem hele natten siden weekenden, forsøgt diverse ammestillinger osv. inden vi købte sutteflasken, men intet virkede. Jeg prøver forsat at tilbyde mit bryst men han vil ikke
Nu gør mine bryster ondt! De er let hævede og det varmer i dem. Jeg forsøgte at pumpe ud her til morgen men det gjorde meget ondt og huden revnede og begyndte at bløde og jeg kunne ikke holde ud at fortsætte. Hvad skal jeg gøre? Har i nogle erfaringer?
Anmeld
Citér