Ekstra scanning pga tidligere kejsersnit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2016

Mullesmith

Jeg skal til en ekstra scanning imorgen formiddag da jeg fik kejsersnit sidste gang med tvillingerne. Jeg er lidt nysgerrig for hvad det er der skal scannes efter? Nogen der har prøvet det? Måler de også babys størrelse? Eller er det kun arvæv der kigges efter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2016

Mullesmith

Ingen der har prøvet det?

Anmeld Citér

20. januar 2016

Paddehatten

Det har jeg aldrig hørt om. Man kan ikke se arvævet ved en scanning... er du sikker på det ikke er en vægtscanning for at vurdere babys størrelse? 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Kløver

Jeg har fået 4 ks og har ingen af gangene fået ekstra scanninger pga kejsersnit, har fået vækstscanninger og 4 graviditet ændrede de ks dato pga størrelsen men var fordi det var 4 ks på få år 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Mullesmith

Paddehatten skriver:

Det har jeg aldrig hørt om. Man kan ikke se arvævet ved en scanning... er du sikker på det ikke er en vægtscanning for at vurdere babys størrelse? 

Har fået afvide det var pga tidligere kejsersnit at jeg skulle scannes. Håber da de måler baby også, vil da utroligt gerne vide hvor stor han er og  også være helt sikker på hvordan han ligger  jordemoderen siger han er en stor dreng, så er mega spændt.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Kløver

Mullesmith skriver:

Har fået afvide det var pga tidligere kejsersnit at jeg skulle scannes. Håber da de måler baby også, vil da utroligt gerne vide hvor stor han er og  også være helt sikker på hvordan han ligger  jordemoderen siger han er en stor dreng, så er mega spændt.

Så er det sikkert for at sikre at baby ikke bliver for stor i forhold til risiko for bristning. Var dine drenge store ifht de var tvillinger ? 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Paddehatten

Årgangs Mor skriver:

Så er det sikkert for at sikre at baby ikke bliver for stor i forhold til risiko for bristning. Var dine drenge store ifht de var tvillinger ? 

Lige præcis, det tænker jeg også  og det var det jeg mente med en vægtscanning Mullesmith  men du kan jo lige give besked, hvad det så var, når du har tid. 

Vh. Paddehatten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.