hvad spiser jeres til morgenmad 6måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvad spiser jeres på 6 måneder til morgenmad.

min datter vil ikke have havregrød og øllebrød gider hun ikke længere. Hirsegrød har hun aldrig kunne lide.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2016

Marts<3

Må de ikke først få havregrød fra 8 måneder?? Jeg husker det som, at min søn fik en flaske om morgen da han var 6 måneder. Men husker det ikke helt. Måske noget vællinggrød af art...

Anmeld Citér

20. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter var heller ikke meget for ren havregrød, så jeg begyndte at blande forskellige slags gryn. Så som havre/boghvede grød. Det var et hit. Hun spiser stadig blandigsgrød på den måde. Pt er det havre, boghvede og hirse med tørret æbletern i. Det er er hit, særligt hvis jeg laver det på mælk

Anmeld Citér

20. januar 2016

God-mor

hannetheis skriver:

hvad spiser jeres på 6 måneder til morgenmad.

min datter vil ikke have havregrød og øllebrød gider hun ikke længere. Hirsegrød har hun aldrig kunne lide.

Min datter fik en flaske og 1 dl. risgrød 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Vik

Marts<3 skriver:

Må de ikke først få havregrød fra 8 måneder?? Jeg husker det som, at min søn fik en flaske om morgen da han var 6 måneder. Men husker det ikke helt. Måske noget vællinggrød af art...

Nu må de få havregrød da de er 4 måneder. 

Anmeld Citér

20. januar 2016

SofiaMik

Ved godt det er fy fy, men har du prøvet at tilføre havregrøden en smule sukker og smørklat?  Ville aldrig selv spise det uden

Ellers prøv rismelsgrød. Her vil jeg igen anbefale lidt sukker og smør.

Kan ikke huske, hvornår æg er ok, men mine elskede blødkogt æg.

Der skal smag i maden

Anmeld Citér

20. januar 2016

Lisette W

Min søn ville ikke spise havergrøden hvis den blev for tør, så vi lavede den meget lind i starten. Vi veksler mellem forskellige slags frugt som vi tilsætter, foreksempel fint revet æble eller pære som for lov at koge med. Andre gange tilsætter vi moset banan efter den er kogt.

Bliver grøden ikke spist op, pisker jeg et æg i og steger små klatkager af resterne som fungere rigtig god som mellemmåltid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.