Autostol med i flyveren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. januar 2016

Mrsopsand

Profilbillede for Mrsopsand

Jeg har undersøgt lidt og ved vores flyselskab kan vi få vores egen autostol med i flyet for omkring 10 euro. Nu har jeg dog set hvordan personalet behandler vores kufferter på sådan en flyrejse og jeg er derfor lidt nervøs for om den kunne risikere at blive ødelagt undervejs. 

Mon jeg er så heldig at der er nogen her der har erfaringer med at medbringe sin egen autostol på en flyrejse? 

Vi lejer aldrig en bil på rejsen, da vi besøger familien som stiller biler til rådighed.

Vores familie har søgt lidt efter nogle brugte dernede men har indtil videre ikke fundet nogen endnu.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. januar 2016

Lotus86

Profilbillede for Lotus86
Valdemar og Sophia - mine elsklinge.

Ingen erfaringer. Men hvis i pakker den godt ind i bobleplast feks, så tror jeg ikke der sker noget. Ellers så kontakt evt. et biludlejningsfirma dernede, og hør dem om i må leje en autostol.

http://lb1f.lilypie.com/IZJIp1.png

Anmeld Citér

19. januar 2016

Lenchick

Profilbillede for Lenchick

Jeg har undersøgt lidt og ved vores flyselskab kan vi få vores egen autostol med i flyet for omkring 10 euro. Nu har jeg dog set hvordan personalet behandler vores kufferter på sådan en flyrejse og jeg er derfor lidt nervøs for om den kunne risikere at blive ødelagt undervejs. 

Mon jeg er så heldig at der er nogen her der har erfaringer med at medbringe sin egen autostol på en flyrejse? 

Vi lejer aldrig en bil på rejsen, da vi besøger familien som stiller biler til rådighed.

Vores familie har søgt lidt efter nogle brugte dernede men har indtil videre ikke fundet nogen endnu.

http://www.airshells.com/app/

Lej en airshell. De findes til autostole

Vær opmærksom på, at I kun får erstatning ved en ødelagt autostol hvis den var pakket ind i en godkendt taske. 

Vi har ikke prøvet med en autostol, men fik en erstatning for en ødelagt klapvogn. 

Anmeld Citér

19. januar 2016

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Mrsopsand skriver:

Jeg ville leje en airshell. Det gjorde jeg da vi skulle have klapvogn med på ferie til min datter. De fås også til autostole. 
Når de er pakket ned i sådan en kan du få erstatning hvis den går i stykker under rejsen. 

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

19. januar 2016

Mrsopsand

Profilbillede for Mrsopsand
Lenchick skriver:

http://www.airshells.com/app/

Lej en airshell. De findes til autostole

Vær opmærksom på, at I kun får erstatning ved en ødelagt autostol hvis den var pakket ind i en godkendt taske. 

Vi har ikke prøvet med en autostol, men fik en erstatning for en ødelagt klapvogn. 

Hvor fedt! Tak, det anede jeg ikke at man kunne! 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Lenchick

Profilbillede for Lenchick
Mrsopsand skriver:

Hvor fedt! Tak, det anede jeg ikke at man kunne! 

Det er virkeligt nemt at booke og hente/aflevere

Vi har brugt dem 4-5 gange, helt uproblematisk hver gang. 

Anmeld Citér

19. januar 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jwg har haft både autostole og barnevogn/klapvogn med i fly rigtig mange gange, of jeg har aldrig fået noget ødelagt. Jeg har ikke haft dem pakket ind overhovedet men blot afleveret dem, som de var.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.