Gave til vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2016

Mor1986

jeg er i praktik i en vuggestue, og skal 23/3 gå af på barsel. Så der er stadig to måneder endnu. Men jeg er begyndt at tænke på hvad jeg skal give til farvel gave.

jeg tænker pædagogerne får noget chokolade, men jeg vil gerne finde en gave til stuen hvor jeg er, som jeg ved de vil blive glad for.

de er ellevilde med Rasmus klump, og den slags kendte figurer, så tænker lidt man skulle finde noget i den stil

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

Sabone

Jeg er selv i praktik i en vuggestue og jeg tror, jeg køber dyr til børnene 

Det er en gammel institution med gammelt legetøj og de fleste dyr har brækket øre, ben mm. 

Jeg køber bananer og laver dem til delfiner til børnene + æbler og rosiner 

Anmeld Citér

19. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mor1986 skriver:

jeg er i praktik i en vuggestue, og skal 23/3 gå af på barsel. Så der er stadig to måneder endnu. Men jeg er begyndt at tænke på hvad jeg skal give til farvel gave.

jeg tænker pædagogerne får noget chokolade, men jeg vil gerne finde en gave til stuen hvor jeg er, som jeg ved de vil blive glad for.

de er ellevilde med Rasmus klump, og den slags kendte figurer, så tænker lidt man skulle finde noget i den stil

puslespil

bog

nogle figurer med dem de godt kan lide

noget Rasmus klump idklædning

Anmeld Citér

19. januar 2016

Babymut

hannetheis skriver:

puslespil

bog

nogle figurer med dem de godt kan lide

noget Rasmus klump idklædning

Synes det er en god idé med noget udklædning - hvis ikke det er alt for dyrt, så tror jeg bestemt, at de kan få meget glæde ud af det!

Anmeld Citér

19. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Babymut skriver:

Synes det er en god idé med noget udklædning - hvis ikke det er alt for dyrt, så tror jeg bestemt, at de kan få meget glæde ud af det!

lige nu kan man købe Rasmus klump udklædning i føtes.

og ellers kan det være du kan finde noget pænt i genbrug op gul og gratis dba osv....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.