Emmaljunga big star suprime med tilbehør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.089 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Vingummien

Emmaljunga, kaleche, lift, sele, varekurv, m/madras, liggemål 98 cm, Jeg har en fin barnevogn til salg fra emmaljunga, den er fra 2008 og er rød. Den er super fin og der har aldrig være noget med den, aldrig været i stykker eller flad.
Vi har specille dæk på den som hedder kevler dæk, de kan faktisk ikke punktere og vi har været rigtig glade for dem.
Dejlig blød madras både i barnevognen og liften. Liften og pusletasken er i samme farve som barnevognen og i samme mærke, der mangler ikke noget. det hele er købt for at få den bedste vare og vogn og soveplads til vores barn. Da han nu er for stor til den og skal ud i klapvogn har vi valgt at sælge den da vi bor i lejlighed og ikke har plads til at have den stående, ellers havde vi beholdt den. Den er ikke falmet eller noget, har aldrig været brugt til at stå ude, er kun brugt til gå ture. Udluftning i bunden som kan åbnes og lukkes alt efter vejret.
Ikke ryger hjem.
Kanon vogn, skal ses. Billeder kan sendes

Barnevognen: 5999kr
Lift: 999kr
Pusletaske: 650kr
Dæk: 800kr
Sele: 400kr

Din pris 6000kr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Vingummien

Opsa daisy

Anmeld

5. oktober 2009

Vingummien

5000kr de damer 

Anmeld

5. oktober 2009

starsofheaven

hvor er den fin, har selv en emmaljunga mondual creme læder combi vogn. men overvejede lige lidt til at have den stående hos min forældre når de passer vores datter... tænker lige over det

Anmeld

5. oktober 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

hvor er den fin, har selv en emmaljunga mondual creme læder combi vogn. men overvejede lige lidt til at have den stående hos min forældre når de passer vores datter... tænker lige over det

Oki det er bare i orden. Er selv til emmaljunga. Er en super vogn og så dejlig varm

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

Har du tænkt

Anmeld

8. oktober 2009

starsofheaven

ja har jeg faktisk.. vil meget gerne.. men har ik penge til det nu desværre og sys det lidt dyrt men ved jo at det er emmaljunga vi gav selv 8000 kr for vores..

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

Nu 4500

Anmeld

10. oktober 2009

starsofheaven

suanne85 skriver:

Nu 4500

arhh du lokker gør du hehe.. men vi er ik sikre endnu.. hvorfor sælger du den egentlig?

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

arhh du lokker gør du hehe.. men vi er ik sikre endnu.. hvorfor sælger du den egentlig?

Hehe

Ej vi har ikke plads til den vi bor i lejlighed og har ikke plads til klapvogn og barnevogn skal stå i lejligheden. Og så vil jeg hellere sælge den end risikere at den bliver stjålet i kældren eller bliver ødelagt i kælderen. Er ellers en skam, men sådan er det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.