Han faldt! Næsen bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
5 svar
2 synes godt om
18. januar 2016

Vivienne

Hej piger

Min søn gik frem og tilbage i stuen, snublede og ramte gulvet med ansigtet. Det blødte ud af næsen et stykke tid men stoppede. 

Lægevagten mener vi skal se tiden an og evt. kontakte egen læge imorgen. 

Nogen der har oplevet lignende og kan fortælle mig om jeg skal være særligt opmærksom på noget?

lægen sagde ikke så meget. 

Hilsen, 

En bekymret mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

FruStolpe

Vivienne skriver:

Hej piger

Min søn gik frem og tilbage i stuen, snublede og ramte gulvet med ansigtet. Det blødte ud af næsen et stykke tid men stoppede. 

Nogen der har oplevet lignende og kan fortælle mig om jeg skal være særligt opmærksom på noget?

Hilsen, 

En bekymret mor

Så længe at blod næsen er stoppet ville jeg ikke bekymre mig mere om det.  

Mon ikke det mere er "moar chokket" der gør dig bekymret?  Det ville det være her, i morgen er det helt sikkert bedre 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Bshizzle

Vivienne skriver:

Hej piger

Hilsen, 

En bekymret mor

Begge mine børn har slået næsen og haft blodnæse derefter.. En del gange! 

Men sådan en næse er slet ik så skrøbelig som jeg troede.. For det gik bare hurtigt over. 

Men det du skal ligge mærke til er om næsten gør ondt eller skifter farve.. Eller ser skæv ud!  

- hvis dette sker, så ring til lægen. 

Ellers ville jeg se tiden af og give det en dags tid. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Vivienne

FruStolpe skriver:

Så længe at blod næsen er stoppet ville jeg ikke bekymre mig mere om det.  

Mon ikke det mere er "moar chokket" der gør dig bekymret?  Det ville det være her, i morgen er det helt sikkert bedre 

Min mand fik "far chokket". Da jeg så hvordan han reagerede, var jeg den der skulle være stærk i det øjeblik. 

Da jeg var færdig med at snakke med lægen, og han ikke mente der var noget, var jeg ved at bryde sammen. Eller det følte jeg at jeg nu ku "tillade" mig. Puha. 

Jo, det går nok bedre imorgen 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Vivienne

Bshizzle skriver:

Begge mine børn har slået næsen og haft blodnæse derefter.. En del gange! 

Men sådan en næse er slet ik så skrøbelig som jeg troede.. For det gik bare hurtigt over. 

Men det du skal ligge mærke til er om næsten gør ondt eller skifter farve.. Eller ser skæv ud!  

- hvis dette sker, så ring til lægen. 

Ellers ville jeg se tiden af og give det en dags tid. 

Ja, det sagde lægen også. Når hævelsen er faldet, og hvis næsen er skæv så skal vi til lægen. 

Dejligt at høre at andre har prøvet det og at det ikke var så alvorligt. 

Puha, blev helt bange. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Muffinmus

Min gjorde det forrige uge og hun er tre.. �� men, jeg har tre af slagsen, så har oplevet det før og kommer til det igen. Er ikke så nervøs når det er i småtingsafdelingen.

Bekymrer mig mere om børn i trafikken herude på landet hvor der ikke findes cykelstier på anden end 2 % af vejene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.